خبرهای داغ:
معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان از پیگیری وکار جهادی مشترک سپاه هندیجان با سپاه ماهشهر در ساخت واحد های مسکونی سیل زده روستای زبیددبات شهرستان شوش همراه با بررسی میدانی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۱۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۸:۴۳

پاسدار صادق بحرکانی در شامگاه یکشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: کمک رسانی به خانواده های سیل زده استان خوزستان در این شرایط بد جوی آب و هوایی و گرمای طاقت فرسای فصل تابستان یک نوع جهاد و وظیفه انسان دوستانه است.

وی افزود : با مشارکت بسیج سازندگی ناحیه سپاه ماهشهر و هندیجان از روند آسیب های سیل در مناطق روستایی مخصوصا روستای زبیددبات شهرستان شوش جهت ساخت ۲ واحد مسکونی ودیگرمنازل با جدیت انجام می گیرد .

وی بابیان ارسال کمک های مردمی هندیجان در هنگام بحران ناشی از سیل اخیر گفت: درسیل های اخیر خوزستان ، مردم هندیجان با ساماندهی بصورت خودجوش اقدام به جمع آوری کمک های مردمی نمودند که محموله های خوبی به مناطق سیل زده ارسال شدند و اکنون در ساخت وساز منازل سیل زده با کمک های نقدی و تلاش سپاه و بسیج کارهای خوبی در حال انجام است.

پاسدار بحرکانی معاونت بسیج سازندگی ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد : افتخار می کنیم که در کنار مردم سیل زده خوزستان هستیم و دراین کار خداپسندانه مشارکت داریم و از همه کسانی که در این امر خوب همکاری داشتند و اکنون در بازسازی دارند تقدیر و تشکر می شود .

وی با اشاره به آمادگی مردم هندیجان و بسیجیان و سران و بزرگ طوایف و عشایر هندیجان بیان کرد : تمام قشرهای مردمی در کنار تمام بزرگان و سران عشایر ، بسیج و سپاه هندیجان با اتحاد و همدلی و حفظ انسجام آماده کمک رسانی به مردم سیل زده خوزستان و مخصوصا شهرهای روستاهای محوله به سپاه هندیجان در ساخت و ساز را دارند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها