خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین خبرداد
مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین از ساخت و بهسازی 25 واحد مسکونی برای سیل زدگان شهرستان فامنین با مشارکت گروه‌های جهادی خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۲۷
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۶

ساخت و بهسازی 25 واحد مسکونی برای سیل‌زدگان فامنینروح‌الله ربانی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان با اشاره به بارندگی‌های ابتدای سال اظهار داشت: با توجه به شدت بارندگی‌ها متاسفانه تعدادی از واحدهای مسکونی شهری و روستایی در شهرستان فامنین دچار آسیب جدی شدند.

وی خاطرنشان کرد: نزدیک به 17 هزار واحد مسکونی در سطح استان دچار آسب جدی شده‌اند و نیاز به مرمت و بازسازی و در برخی موارد نیاز به ساخت مجدد دارند.

مسئول بسیج سازندگی شهرستان فامنین با اشاره به اجرای طرح جهاد همبستگی گفت: طبق تفاهم‌نامه صورت گرفته بین سازمان بسیج سازندگی، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، بسیج سازندگی متعهد با ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای سیل‌زدگان زیر پوشش این دو نهاد شده است.

وی با اشاره به ساخت و مرمت 500 واحد مسکونی سیل‌زدگان در سطح استان همدان افزود: از این تعداد 25 واحد به بسیج سازندگی شهرستان فامنین واگذار شده است و بعد از بررسی‌های میدانی صورت گرفته توسط کارشناسان مربوطه، کار ساخت و بهسازی 6 واحد مسکونی سیل‌زدگان در سطح شهرستان فامنین آغاز شده است.

ربانی افزود: هم اکنون سه گروه جهادی مشغول کار ساخت و بهسازی این 6 واحد مسکونی در روستاهای نگار خاتون، دهلق، زرقان، طاوه، قراجوق، خوش‌آباد را انجام می‌دهند.

وی با دعوت از اقشار مختلف مردم برای مشارکت در طرح جهاد همبستگی ملی گفت: مردم نوع دوست ما می‌توانند با شماره‌گیری کد دستوری #11*880* و مراجعه به سایت عمران اجتماعی به آدرس www.omranejtemaei.ir نسبت به واریز کمک‌های نقدی خود برای ساخت و بهسازی منازل سیل‌زدگان اقدام کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات