مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان:

امام حسین(ع) با نیمه تمام گذاشتن حج خود، بزرگترین شاهکار سیاسی و تاریخی را انجام داد

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان گفت: ریختن خون امام حسین(ع) و جنگ در مکه یک منکر در خانه امن الهی بود لذا امام حسین(ع) بزرگترین شاهکار سیاسی و تاریخی را انجام داد و حج خودشان را نیمه تمام گذاشت.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۶۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، حجت الاسلام علی عمرانی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان در همایش سیاسی فرماندهان پایگاه های مقاومت و تربیت و تعالی حوزه امام جعفر صادق(ع) اظهار کرد:سیره انبیای ​​​​الهی دفاع از حق مظلومین بوده و هدف استراتژی ایران اسلامی در فلسطین،سوریه،عراق و یمن حمایت از مظلومین عالم بوده که همان روش و منش انبیا الهی است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه رودان با بیان اینکه پاسبان واقعی از اسلام امام حسین(ع) است افزود: ریختن خون امام حسین(ع) و جنگ در مکه یک منکر در خانه امن الهی بود لذا امام حسین(ع) بزرگترین شاهکار سیاسی و تاریخی را انجام داد و حج خودشان را نیمه تمام گذاشت.

عمرانی ادامه داد: کودکان یمن نه تنها در اثر جنگ و گلوله باران رژیم سعودی و همپیمانانش، بلکه در اثر گرسنگی کشته می شوند و کسانیکه مسئول بیت الحرام هستند یک منکر بزرگ در جامعه اسلامی را مرتکب می شوند.

وی با اشاره به اینکه هدف امام حسین(ع) شهادت و حکومت نبود خاطرنشان کرد: هدف امام زنده کردن اسلام و نجات آن از انحرافات بود لذا ایران اسلامی همان رسالت امام حسین(ع) را انجام می دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار