سردا اکبری گفت: سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری میزبان 2500 ورزشکار از خانواده کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۸۸
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار علی محمد اکبری در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده به میزبانی سپاه قمربنی هاشم علیه السلام استان چهارمحال و بختیاری،2500 ورزشکار از همسران و دختران کارکنان 57رده سپاه و همه استانهای کشور با هم به رقابت می پردازند.

سردار اکبری افزود: این جشنواره سه مرحله دیگر در سایر استانها برگزار شده، و امسال با ابلاغ برنامه به استان چهارمحال و بختیاری با توجه به ظرفیت های استان و توانمندی های سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از یکم تا 5مردادماه در شهرکرد بام ایران برگزار می شود.

وی ادامه داد: همه تلاش خود را بکار بسته ایم تا ضمن رفع عیوب مراحل قبل برگزاری این جشنواره در استانهای دیگر، خاطره خوبی از استان چهارمحال و بختیاری در ذهن شرکت کنندگان در این جشنواره باقی بماند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام با تقدیر از استاندار، معاونین استاندار، ادارات کل، اداره ورزش و جوانان، اداره کل آموزش و پرورش و همه دستگاه هایی که در برگزاری این جشنواره از ابتدا همکاری بسیار خوبی داشته اند، از اصحاب رسانه و مطبوعات برای معرفی ظرفیت های استان در حاشیه این جشنواره دعوت کرد.

سردار اکبری  خاطرنشان کرد: چهارمین جشنواره فرهنگی ورزشی شمیم خانواده ویژه همسران و  دختران کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در 6رشته ورزشی؛ آمادگی جسمانی، تیراندازی، شنا، والیبال، تکواندو و دارت در 8مجموعه ورزشی استان چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

وی با اشاره به اهمیت  این جشنواره از هم استانی های عزیز استان ولایتمدار چهارمحال و بختیاری نیز درخواست کرد برای معرفی بهتر ظرفیت های مختلف استان که نام نشان آن برگرفته از نام نامی حضرت قمربنی هاشم علیه السلام است، تلاش کنند.

فرمانده سپاه قمربنی هاشم علیه السلام از برپایی نمایشگاهی در حاشیه محل برگزاری این جشنواره در دانشگاه شهرکرد برای معرفی استان چهارمحال و بختیاری و صنایع دستی و محصولات اقتصاد مقاومتی  خبر داد.

سردار اکبری، هدف از برگزاری چنین جشنواره هایی را حضور خانواده های کارکنان سپاه در عرصه های قهرمانی و همچنین کسب مدال در میدان های ارزشی و پهلوانی با الگوگیری از رشادت ها و ایثارگری رزمندگان اسلام دانست و ابراز امیدواری کرد تیم های منتخب استان چهارمحال و بختیاری نیز با استفاده از امتیاز بزرگ میزبانی بتوانند بهتر از همیشه بدرخشند.

وی، گفت: هماهنگی هایی با سازمان میراث فرهنگی و گردشگری استان چهارمحال و بختیاری  برای بازدید میهمانان و تیم های علاقه مند از اماکن تاریخی و وموزه ها و محل های تفریحی انجام شده است.

سردار اکبری همچنین از برگزاری برنامه های فرهنگی درحاشیه این جشنواره برای شرکت کنندگان خبر داد و گفت: برنامه شبی با شهدا نیز در جوار قبور مطهر شهدای گمنام برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات