برگزاری دومین سالگرد شهدای گمنام دفاع مقدس

یادواره شهدای بخش احمدی و دومین سالگرد شهدای گمنام در گلزار ملکوتی این بخش با حضور مسئولین شهرستان و استان و مردم شهید پرور این بخش برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۳۸۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان،  سرهنگ اباذر سالاری فرمانده سپاه استان هرمزگان، در مراسم یادواره شهدای بخش  ضمن گرامیداشت یادو خاطره شهدای دفاع مقدس هدف از برگزاری این یادواره تبیین نقش بخش هاو قشرها مختلف در دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ شهادت و جان افشانی و ایثار به نسل‌های جدید و جوان است.

سرهنگ سالاری افزود: بالا بودن عیار اخلاق و معنویت در گام اول انقلاب اسلامی مدیون خون شهدا بوده و شهدا با جانفشانی خود امنیت مارا تضمین کرده‌اند و در شرایط فعلی نیز، هیچ قدرتی توانایی تهدید علیه ایران اسلامی را ندارد.

وی عنوان کرد: مهمترین شاخصه و راهکار ماندگاری حماسه آفرینی‌های شهدا و ایثارگران، تلاش‌های مجدانه در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است.

فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان گفت: باید دستان مادران و پدارن شهدا را به خاطر پرورش جوانان ولایی و انقلابی بوسه زد و وظیفه همه ما در مقابل خانواده شهدا سنگین است و خواهران با رعایت حفظ حجاب و عفاف خون شهدا را پاس بدارند.

سرهنگ سالاری تصریح کرد: امروز سربازان شما و فرزندان نظام و انقلاب همه توطئه های دشمن را نقش برآب می کنن و هیچ کشوری قدرت تعرض  به خاک ایران را نداردهمه این امنیت مدیون خون شهدا  و خانواده های شهدا هستیم.

بر اساس این گزارش دومین سالگرد شهدای گمنام بخش احمدی همراه با کلنگ‌زنی و شروع به ساخت یادمان شهدای گمنام این بخش با حضور فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار