مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) در گفتگو با «بسیج»؛
مسئول معاونت تعلیم و تربیت سپاه ناحیه امام سجاد (ع) گفت: دوره توانمندسازی با حضور ۱٢۰ نفر از سرگروه های خواهران و برادران، هادیان سیاسی، فرماندهان پایگاه ها، حوزه های تابع بسیج باحضور فرمانده این ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۸۲
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حجت الاسلام حسینی مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد(ع)در گفتگو با خبرگزاری بسیج اظهارداشت: اولین دوره آموزشی توانمندسازی سرگروه های صالحین در سال٩٨ با حضور بیش از ۱٢۰ نفر بسیجی سرگروه حلقه های صالحین، حوزه های مقاومت خواهران و برادران برگزار شد.

دوره توانمندسازی سرگروه های حلقه های صالحین بسیج برگزار شد

وی افزود: در این دوره آموزشی مباحث آموزشی سواد رسانه، فضای مجازی، تبیین اندیشه ولایت، بررسی جریان های انحرافی مطرح شد که در این طرح اعضا در جلساتی که به شکل حلقه لزوماً گرفته شد، از طریق مشارکت در بحث و سؤال و جواب و ارائه مطلب، روند یادگیری بسیار مؤثرتری را نسبت به تعلیم مسایل دینی و مهارتی طی گردید.

مسئول معاونت تعلیم و تربیت ناحیه امام سجاد(ع) خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره مقدماتی را مهارت آموزی،صالحین، روش جذب جوانان به دین و جریان شناسی سیاسی، توانمندی سازی سرگروه های صالحین، پویایی و رشد بسیجیان، تقویت شبکه های صالحین، آشنایی سرگروه ها با مسائل و شبهات روز و افزایش توانمندسازی سرگروه های حلقه های صالحین با ابتکاری نو عنوان کرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها