بانک سرمایه که در سال های گذشته با مشکل عدم بازپرداخت وام ها مواجه بود با پیگیری مدیران فعلی این بانک گام به گام به وصول مطالبات خود نزدیک تر می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۴۹۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۵
به گزارش خبرگزاری بسیج به نقل از خبرگزاری فارس، با تلاش مدیران فعلی این مجموعه و همکاری و حتی اعلام اسامی بدهکاران کلان بانکی به مراجع ذیصلاح و برگزاری جلسات مداوم این دادگاه دیدگاه جامعه نسبت به این بانک در حال ترمیم بوده و امیدواری به بازگشت دارایی ها و منابع ای بانک با توقیف اموال متهمان و بدهکاران افزایش یافته است.

مدیرعامل و هیات مدیره فعلی این بانک شرایط حاکم را تقبل نموده و تلاش دارند تا هرچه زودتر این پرونده را به سرانجام برسانند و اقدامات حقوقی صورت گرفته امیدها به بازگشت منابع این بانک را که به ذینفعان، سهامداران و سپرده گذاران آن تعلق دارد، زنده کرده است.

در جریان دادگاه این بانک برخی مدیران قبلی متهم به سوءاستفاده از اختیارات خود هستند و البته به سرانجام رسیدن این پرونده بجز با همکاری مدیران فعلی این بانک میسر نبود.

جالب اینجاست بدانید نماد این بانک نیز که در بازار پایه فرابورس درج شده، از فروردین سال جاری تاکنون روند صعودی داشته و از 996 ریال به 1333 ریال رسیده است که این نیز یکی از علایم امیدواری سهامداران و فعالان بازار سرمایه به بهبود وضعیت این بانک است.

ارسال نظرات