خبرهای داغ:
سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب گفت: در قالب اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، مردم میاندوآب ۷۸ خانه در مناطق سیل‌زده برای هم‌نوعان ساخته‌اند.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۱۳
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۰

سرهنگ پاسدار وهاب عباسفام امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در ارومیه، اظهار کرد: در قالب اجرای طرح جهاد همبستگی ملی، مردم میاندوآب ۷۸ خانه در مناطق سیل‌زده برای هم‌نوعان ساخته‌اند.

وی افزود: سهمیه میاندوآب در طرح جهاد همبستگی ملی ۷۸ مسکن است که با محوریت و مشارکت مردم احداث می شوند؛ طرح “جهاد همبستگی ملی” به منظور بازسازی و نوسازی منازل سیل‌زدگان در میاندوآب همگام با سراسر کشور اجرایی می‌شود.

این مسوول گفت: طرح «جهاد همبستگی ملی» یک اقدام ارزشمند برای کمک رسانی به مردم در مناطق سیل‌زده است بنابراین باید برای تبلیغ و ترویج آن در جامعه اهتمام بورزیم، تا اینکه بتوانیم به نتایج درخشان و اثربخشی دست پیدا کنیم.

عباسفام با بیان اینکه همه باید به فکر همنوع خود باشیم، تصریح کرد: باید مرهم درد دردمندان بوده و در راستای تسکین و کاهش مشکلات مردم سیل زده قدم برداریم.

سرپرست ناحیه مقاومت بسیج میاندوآب با اشاره به اهمیت نقش مساجد در مشارکت اجتماعی، اظهار کرد: مساجد می‌توانند تاثیر بسزایی در استقبال مردم و مشارکت گسترده آنان در اجرای این طرح داشته باشند.

انتهای پیام

ارسال نظرات