خبرهای داغ:
معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود و فرمانده پایگاه بسیج این دانشگاه با فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شاهرود دیدار و گفتگو کردند.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۴۴
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۸:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، معاونت فرهنگی و فرمانده پایگاه بسیج کارمندی باب الحوائج دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود با فرمانده سپاه ناحیه این شهرستان دیدار و گفتگو کردند.
در این دیدار که مسئولین بسیج دانشجویی شاهرود نیز حضور داشتند در خصوص اردو‌های جهادی بسیج دانشجویی و فعالیت‌های این تشکل در دانشگاه آزاد و همکاری در راستای برنامه‌های هدفمند فرهنگی در دانشگاه با همکاری بسیج بحث و تبادل نظر شد.
سرهنگ پاسدار جواد عبیری فرمانده سپاه شاهرود در این نشست با تقدیر از زحمات انجام شده در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود در راستای رشد علمی و فرهنگی دانشجویان و توجه به اهمیت موضوع فرهنگ در نهاد دانشگاه بر تعامل و همکاری بیش از پیش بسیج با دانشگاه تاکید و بر همراهی و همکاری در این زمینه تصریح کرد.
حجت الاسلام احمد نظری معاونت فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهرود نیز در این نشست با تاکید بر تعامل و همکاری با بسیج در زمینه‌های مختلف در راستای ارتقا سطح فرهنگی و معرفتی و بصیرتی دانشجویان و کارکنان و اساتید دانشگاه بر تعامل و همکاری در راستای امورات فرهنگی تاکید و بر حمایت از بسیج دانشجویی و کارمندی در این دانشگاه تاکید کرد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها