رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان از ورود محموله اول ماشین آلات خارجی خط تولید سیمان سفید ازنا به ارزش 5 میلیون دلار به محل این کارخانه خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۴۹
|
۳۱ تير ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، محمدرضا صفی‌خانی امروز در جریان بازدید از طرح سیمان سفید ازنا در جمع خبرنگاران بیان کرد: پارت اول ماشین آلات خط تولید سیمان سفید ازنا به ارزش ۳۴ میلیون یوآن معادل ۵ میلیون دلار و وزن ۵۳۰ تن وارد محل احداث این کارخانه شد.

وی ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته و همت سرمایه‌گذار حداکثر ظرف سه ماه آینده پارت دوم و سوم تجهیزات خارجی این شرکت به وزن کلی ۳ هزار تن نیز از گمرک ترخیص شده و وارد محل سایت خواهند شد.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان عنوان کرد: به بیان دیگر تا ۳ ماه آینده کل تجهیزات ساخت خارجی این کارخانه وارد شده و زمینه برای نصب آنها مهیا می‌شود.

صفی‌خانی در بخش دیگری از سخنانش ادامه داد: حجم سرمایه‌گذاری کلی طرح سیمان سفید ازنا در حدود ۲۵۰ میلیارد تومان بوده و تاکنون دارای پیشرفت فیزیکی بیش از  ۳۲ درصدی فیزیکی و ۵۰ درصدی ریالی است.

وی عنوان کرد: عملیات اجرایی سیمان سفید ازنا شهریور سال گذشته با حضور وزیر صمت آغاز شده و پس از گشایش اعتبار اسنادی شاهد اجرایی شدن آن در زمینی به مساحت ۵۰ هکتار هستیم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت لرستان با اشاره به اینکه قرارداد ساخت تجهیزات داخلی سیمان سفید ازنا نیز منعقد شده است، افزود: تجهیزات داخلی این واحد در حال ساخت هستند و عملیات ساختمانی آن نیز با سرعت مناسبی در حال انجام است و امیداریم در موعد مقرر شاهد تکمیل این طرح بسیار مهم باشیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات