یک فعال دانشجویی حاضر در طرح ولایت گفت: طرح ولایت پس از سالها برگزاری امروز جای خود را در انقلاب اسلامی پیدا کرده و به عنوان یک الگوی رفتاری در بحث تربیتی استفاده می شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۸۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷

دانیال زکایی دانشجوی برتر بسیجی و شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛  با اشاره به پتانسیل ها و ظرفیت های عظیم طرح ولایت گفت: دانشجویانی که در فضای دانشگاهی تاثیر گذاری موثری دارند در طرح معرفتی ولایت گرد هم آمده اند و این می تواند در پیشبرد اهداف دانشگاهی بسیار موثر باشد.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت طرح ولایت را بستری مناسب برای رشد دانشجویان خواند و افزود: طرح کرسی های آزاد اندیشی که توسط مقام معظم رهبری مطرح شده است در دوره طرح ولایت به شکل عملیاتی پیاده می شود و این به عنوان یکی از صدها مزیت طرح زمینه رشد معرفتی و علمی دانشجویان را فراهم می کند.

زکایی پرداختن به بحث های روز سیاسی،فرهنگی و اجتماعی در طرح ولایت را از دیگر مزیت های طرح ولایت دانست و گفت: امروز با توجه به توطئه ها و شگردهای دشمن برای ضربه زدن به انقلاب اسلامی بحث دشمن شناسی بسیار قابل توجه است و در طرح ولایت موضوع دشمن شناسی محوریت تمام نشست ها است.

وی با تاکید بر اینکه طرح ولایت با محوریت بصیرت افزایی جوانان مهمترین دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم را عملیاتی می کند افزود: جوانان بزرگترین سرمایه های انقلاب اسلامی هستند و وقتی طرح ولایت رشد علمی و معنوی جوانان را در دستور کار گذاشته این لبیک به مطالبه حضرت آقا است.

این فعال دانشجویی در پایان خاطر نشان کرد: طرح ولایت پس از سالها برگزاری امروز جای خود را در انقلاب اسلامی پیدا کرده و به عنوان یک الگوی رفتاری در بحث تربیتی استفاده می شود و مسئولین مجموعه های آموزشی در جهت تقویت آن باید همت بیشتری از خود نشان دهند و از دانشجویان طرح ولایت به عنوان افسران جبهه انقلاب اسلامی به خوبی استفاده کنند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات