یک فعال دانشجویی حاضر در طرح ولایت گفت:دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت قادر به پاسخگویی بسیاری از شبهات اعتقادی و سیاسی روز هستند و این ظرفیت بسیار خوبی است که باید از آن استفاده شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۵۸۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۳

نجمه سادات سیددعائیان دانشجوی برتر بسیجی و شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به اینکه دانشجویان شرکت کننده در طرح ولایت قادر به پاسخگویی بسیاری از شبهات اعتقادی و سیاسی روز هستند گفت: باید بستری بعد از طرح برای دانشجویان فراهم شود که فضای دانشگاهی بتواند از این ظرفیت ها به خوبی استفاده کند.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت با تاکید بر اینکه طرح ولایت با رویکرد تفکر بسیجی پیش می رود افزود: علاوه بر اینکه دانشجویان در حوزه های معرفتی و بصیرت افزایی رشد می کنند با تفکر بسیجی به شکل عملیاتی آشنا می شوند و این خیلی می تواند در آینده دانشجویان تاثیر گذار باشد.

وی تفکر بسیجی را مهمترین الگوی عملیاتی برای نسل جوان دانست و تصریح کرد: بسیج تنها تفکر نجات بخش در این مقطع از زمان است و اگر این تفکر در تار و پود کشور عملیاتی شود معجزه خواهد شد‌

این فعال دانشجویی ایجاد طرح تداوم در دوره طرح ولایت را مهمترین ابتکار این طرح دانست و افزود: تداوم و ارتباط موثر همه ارکان طرح ولایت یک ضرورت بود که جای خالی آن احساس نمی شد و می تواند در قالب های فضای مجازی،فعالیت های فرهنگی و دانشگاهی و سایر حوزه های دیگر این تداوم محقق شود.

وی ارتباطات فرا استانی را ضرورتی دیگر برای دانشجویان خواند و گفت: اگر فعالان دانشگاهی در سراسر کشور بایکدیگر در طول سال ارتباط هدفمند داشته باشند می تواند شاهد رشد فضای دانشگاهی در کشور شود چراکه انتقال تجربیات بسیار راهگشا است.

دانشجوی فعال بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: نا امید کردن جوانان امروز در دستور کار دشمن قرار گرفته و طرح ولایت ظرفیت مناسبی برای پاسخ دادن به توطئه های دشمنان است و دانشجویان طرح ولایت با پویش ولایت باید در کل فضای جامعه نقش آفرینی موثری داشته باشند.

انتهای پیام/ 

ارسال نظرات