روضه اباعبدالله (ع) و یاران مظلومش زمان و مکان نمی شناسد. مهر او در دل تمامی شیعیان اهل بیت از کوچک تا بزرگ از بدو تولد نشسته است.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۳۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج، روضه اباعبدالله (ع) و یاران مظلومش زمان و مکان نمی شناسد. مهر او در دل تمامی شیعیان اهل بیت از کوچک تا بزرگ از بدو تولد نشسته است.

هشت سالی است که روضه حضرت علی اصغر (ع) کوچکترین شهید کربلا در یکی از رستوران های شمال شهر تهران ذکر لب  و مایه آرامش خیال شیعیان علی (ع) شده است.

آقای صادقی مسئول رستوران مرشد شعبه نیاوران در اینباره به خبرنگار بسیج می گوید: حدود هشت سال پیش برای اولین بار با توجه به توصیه های دینی و تاکید بر چله نشینی در اسلام روضه توسل به حضرت علی اصغر (ع) را به مدت چهل شبانه روز در خانه خود برگزار کردیم، برکت این مراسم آنفدر در زندگی ما نمو داشت که سال بعد با عنایت حضرت علی اصغر رستوران مرشد گردنه قوچک را افتتاح کردیم.

صادقی در ادامه افزود: این مراسم به خیر و برکت روز افزون حضرت علی اصغر (ع) هر ساله قبل از ماه محرم به مدت 40 روز در فضای رستوران با شرکت شیعیان پرشور تهرانی از ساعت 17:30 الی 18 با حضور اکثر مداحان اهل بیت مطرح استان تهران من جمله آقایان حسن خلج، جواد حیدری، میثم علی پناه، مجید بنی فاطمه و ... برگزار می گردد.

ارسال نظرات