هادی سیاسی سپاه شهرستان پارس آباد در یادداشی آورده است: خلیج فارس شاهد حوادث تلخ و شیرینی برای ما در تقابل با مستکبران خصوصاً انگلیس و آمریکا درتاریخ معاصرمان بوده است؛ این تقابل که از زمان رئیسعلی دلواری با مبارزات جانانه او و یارانش بر علیه استعمار انگلیس شروع شد و تاحالا هم با تقابل پاسداران انقلابمان با مستکبران ادامه دارد.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۴۴
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۴۴

تقابل هوشمندانه توسط عناصر مومن انقلابی

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، خلیج فارس شاهد حوادث تلخ و شیرینی برای ما در تقابل با مستکبران خصوصاً انگلیس و آمریکا درتاریخ معاصرمان بوده است ؛ این تقابل که از زمان رئیسعلی دلواری با مبارزات جانانه او و یارانش بر علیه استعمار انگلیس شروع شد و تاحالا هم با تقابل پاسداران انقلابمان با مستکبران ادامه دارد.

 
در طول جنگ تحمیلی شاهد مبارزات نابرابر رزمندگان کشورمان با آمریکا و حامیانش در خلیج فارس بودیم و صحنه‌های دردناکی برای ملت ما توسط جنایتکاران آمریکایی و حامیانشان رقم خورد.
 
هدف قرار گرفتن هواپیمای مسافربری ما توسط ناو آمریکایی که منجر به شهادت ۲۹۰ نفر بیگناه انجامید و حمله به سکو‌های نفتی و ناوچه‌های ما و اقدامات خبیثانه دیگر که برعلیه ما در خلیج فارس صورت دادند علی رغم اینکه تقابل اراده پولادین ما با ادوات مستکبران از آن زمان توسط شهید سرافراز اسلام نادر مهدوی و دوستان پاسدارش زده شد که سند هویت و سنگ زیرین بنای افتخارات نیروی دریایی سپاه را رقم زدند که توانست هیمنه آمریکا در خلیج فارس را بشکند؛ و اعلان هم ثمره خون پاک آن شهیدان سرافراز است که جواب می‌دهدو می‌بینیم که ورق کاملاً برگشته است دیگر خلیج فارس محل حزن و ناراحتی برای ملت شریف نیست بلکه به محلی برای شکستن ابهت مستکبران خصوصاً آمریکا و انگلیس توسط پاسداران سرافراز کشورمان تبدیل شده است.
 
دستگیری بهترین کماندو‌های آمریکایی و انگلیسی، هدف قراردادن پیشرفته‌ترین و گرانقیمت‌ترین (۲۲۲ میلیون دلار) پهباد آمریکایی و رصد دایمی ناو‌های آمریکایی با پهباد‌های ساخت داخل از جمله اقدامات ما در خلیج فارس است واخیراً هم توقف نفتکش انگلیسی در جواب دزدی دریایی آن‌ها در جبل الطارق.
 

انگلیسی‌ها که بار‌ها نشان داده اندبا آمریکا نه تنها اختلاف راهبردی درتقابل با انقلاب اسلامی ندارند بلکه نوکر حلقه به گوش آن‌ها در این مبارزه هستند و اقدام اخیرآن‌ها در متوقف کردن نفتکش ایران با دستور آمریکا کاملاً این نکته را به دنیا نشان داد؛ که انگلیس دنباله رو سیاست‌های مستکبرانه آمریکاست.

ولی آن‌ها بازهم مثل گذشته دچار خطای محاسباتی شدند و فکرش را نمی‌کردند که ایران دست به تقابل بزند. مردان مومن انقلابی یعنی پاسداران سرافراز کشورمان که حقیقتاًپاسدارانقلاب هستند با متوقف کردن نفتکش انگلیسی نشان دادندکه آمادگی هرگونه تقابل با مستکبران در هرسطحی را دارند.

اکنون عناصر مومن انقلابی بعداز فرمان مقام معظم رهبری در دیدار اخیرشان با ائمه جمعه سراسرکشور که فرموده بودند: (انشاءالله عناصرمومن در جمهوری اسلامی این کار انگلیس خبیث را بی جواب نمی‌گذارد و در فرصت مناسب خود و جای خود پاسخ خواهند داد.) با اقدام به موقع و انقلابی شان این پیام مهم را به دنیا و به زیاده خواهان و مستکبران دادند که دیگردوران بزن و در رو تمام شده است و توقف کشتی انگلیس نشان داد که هرسطح تقابل با انقلاب اسلامی در زمان حاضر چه تحریم و چه دزدی دریایی هیچ سودی جز هزینه و آبروریزی برای آن‌ها نداردو بالعکس برای ملت ایران این عرصه تقابل، عزت و آبرو در چشم جهانیان و ملت‌های آزاده و مسلمان به همراه دارد.

انشاءالله با همدلی، انسجام ملی زیر سایه ولایت و رهبری داهیانه و حکیمانه مقام معظم رهبری و عمل به تعالیم اسلامی و امید به نصرت الهی تمام نقشه‌های خبیثانه دشمنان انقلاب و اسلام را نقش برآب کرده و این انقلاب را به سرمنزل مقصود خود، همانا اتصال به انقلاب حضرت مهدی (جج) خواهیم رساند.
انشاءالله
وینصرک الله نصراً عزیزا

الله بخش نجفی هادی سیاسی در شهرستان پارس آباد
ارسال نظرات