خبرهای داغ:
تاکنون 3 دستگاه اتوبوس از شهرستان شهرضا به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور که به شهرستان‌های سقز، سردشت و بانه است اعزام شده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۶۷۹
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، مناطق عملیاتی و یادمان‌های غرب کشور در طول 8 سال دفاع مقدس شاهد مجاهدت‌ها و فداکاری‌های ملت ایران بوده است، اردوی راهیان نور غرب کشور از 24 تیر ماه 98 آغاز شده و تا 15 شهریور ماه ادامه دارد.

تاکنون 3 دستگاه اتوبوس از شهرستان شهرضا به مناطق عملیاتی شمال غرب کشور که به شهرستان‌های سقز، سردشت و بانه است اعزام شده است.

اردوی راهیان نور غرب کشور برای عموم آزاد است و مردم برای ثبت‌نام به حوزه‌های مقاومت بسیج و کانون‌های بسیج شهرستان شهرضا مراجعه کنند.

بازدید از مناطق عملیاتی و یادمان‌های دفاع مقدس از جمله برنامه‌های اردوهای راهیان نور غرب کشور است.

اردوی راهیان نور بزرگ‌ترین برنامه فرهنگی کشور محسوب می‌شود و هدف اصلی از اجرای این برنامه زنده نگاه داشتن نام و یاد شهدا و جانفشانی‌هایی است که در راه دفاع از ارزش های اسلامی انجام شده است.

در برنامه های فرهنگی تدارک دیده شده برای کاروان های راهیان نور مباحثی همچون تبیین ارزش‌های انقلاب اسلامی و دوران دفاع مقدس، سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی و مسائل اعتقادی و معنوی براساس سیره شهدا، مورد توجه قرار گرفته است.

اردوهای راهیان نور فرصت مغتنمی برای شناخت بیشتر از دوران دفاع مقدس و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جدید است.

شهرضایی‌ها به اردوی راهیان نور غرب کشور می‌روند

ارسال نظرات
پر بیننده ها