مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان خبر داد؛
مدیرعامل شرکت آبفار استان زنجان از شناسایی بیش از 120 انشعاب غيرمجاز آب در سطح روستای عمیدآباد شهرستان ابهر خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۱۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج؛رضا کابلی با بيان اينکه روستای عمیدآباد دارای 839 مشترک با 724 خانوار می باشد، گفت: با تلاش اداره مدیریت مصرف، مدیریت و کارکنان امورآبفار شهرستان، دهیاری و شورای اسلامی روستا بیش از 120 فقره انشعاب غيرمجاز در روستای عمیدآباد شناسايي و مراحل قانونی جهت قطع آنها صورت گرفت .

وی تصریح کرد: با توجه به وجود تعداد بالای انشعابات غیرمجاز در روستای عمیدآباد و تنش آبی بالای روستا، در یک اقدام عملیاتی تعدادی از انشعابات غیرمجاز عمده روستا که اقدام به آبیاری باغات در سطح گسترده از محل آب شرب نموده بودند، قطع گردید.

این مقام مسئول خاطر نشان ساخت: دارندگان انشعابات غیرمجاز در دو مرحله اخطار دريافت نموده و به همه افراد راهنمايي‌هاي لازم جهت استفاده قانوني از آب شرب ارايه گردید.

کابلی با بيان اينکه ارايه خدمات مطلوب آب‌رساني در تمام روستاهای شهرستان ابهر در سايه همکاري مشترکین روستایی و استفاده قانوني و صحيح از آب آشامیدنی سالم ممکن است، تصریح کرد : آب تولیدی در روستای عمید آباد 3برابر نیاز اهالی تامین می گردد که به دلیل استفاده بی رویه و عدم رعایت الگوی مصرف روستاییان همواره با کمبود آب مواجه می باشد .

وی تاکید کرد: مصرف آب از انشعاب غيرمجاز به‌لحاظ قانوني و شرعي جايز نيست و اين‌گونه انشعاب‌ها منجر به اخلال در خدمات رسانی منظم و تضیع حقوق سایر مشترکین ، ایجاد آلودگي در شبکه توزيع آب ، کاهش عمر مفید شبکه توزیع آبرسانی و همچنین برداشت بي‌رويه منجر به افت فشار آب در شبکه توزيع مي‌شود .

 

ارسال نظرات