خبرهای داغ:
قائم مقام معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه گفت: هم اکنون ۳ هزار و ۳۰۰ مبلّغ در طرح هجرت مشغول فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۹۲
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حجت الاسلام والمسلمین محمد غلامرضایی در همایش نخبگان و استعداد‌های برتر تبلیغی که در قم برگزار شد گفت: معاونت تبلیغ از بخشی‌هایی، چون دفتر معاونت، دفتر برنامه ریزی و نظارت، دفتر امور استان‌ها و معاونت تبلیغ استان‌ها تشکیل شده است و در حال حاضر ۴۰۰ نفر به عنوان معاون تبلیغ، در سراسر کشور مشغول فعالیت هستند.
قائم مقام معاون تبلیغ حوزه‌های علمیه افزود: مدیریت نیز از بخش‌هایی، چون امور مبلغان و هجرت، همکاری با سازمان‌ها و نهادها، مطالعات و پژوهش‌های تبلیغی و فرهنگی، ادیان و فرق، امور فرهنگی، هنر و رسانه تشکیل شده است.
وی بیان کرد: هم اکنون ۳ هزار و ۳۰۰ مبلغ در طرح هجرت مشغول فعالیت هستند در حالی که درگذشته این تعداد به ۸ هزار نفر مبلغ رسیده بود، ولی، چون طرح هجرت کوتاه مدت، به سازمان‌های دیگر واگذار شده این تعداد به ۳ هزار مبلغ هجرت بلند مدت تقلیل یافته است.
غلامرضایی گفت: هم اکنون ۲ هزار و ۵۰۰ مبلغ در مدارس آموزش و پرورش مشغول فعالیت بوده و در همین رابطه مهد امین با حضور ۱۵۰ مبلغه همراه در استان‌ها راه اندازی شده است.
وی بیان کرد: نقد کتاب‌های آموزش و پرورش از دیگر کار‌هایی است که در مدیریت مطالعات و پژوهش‌های تبلیغی و فرهنگی انجام می‌شود و در همین رابطه ۱۰ دوره کتاب احکام برای بخش‌های مختلف مدارس آموزش و پرورش درحال تألیف است.
انتهای پیام/
ارسال نظرات