خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان:

۱۰۴۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم استان همدان با رویکرد آب و اشتغال اجرا می‌شود

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان گفت: یک هزار و ۴۰ پروژه عمرانی توسط سپاه انصارالحسین (ع) در سطح استان همدان و در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده با رویکرد آب و اشتغال در مناطق محروم اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۱۵۸۷۹۷
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۴

۱۰۴۰ پروژه عمرانی در مناطق محروم استان همدان با رویکرد آب و اشتغال اجرا می‌شودسرهنگ علی قراباغی امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان در حاشیه آیین افتتاحیه پروژه‌های عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه انصارالحسین(ع) با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص فعالیت‌های جهادی و محرومیت‌زدایی اظهار داشت: امیدواریم به لطف خداوند متعال و در سایه رهبری مقام معظم رهبری بتوانیم گام‌های مثبت و ارزشمندی در راستای محرومیت‌زدایی از مناطق محروم استان همدان برداریم.

وی با اشاره به افتتاح ۴هزار و 500 پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی توسط سپاه پاسداران در سطح کشور عنوان کرد: این پروژه‌ها در قالب ۴۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی سپاه است که امروز بخشی از آن در سراسر کشور به صورت همزمان افتتاح می‌شود.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با بیان اینکه این پروژه‌ها بیشتر برای عموم مردم در روستا‌ها و شهرستان‌های مناطق محروم اجرا می‌شود، خاطرنشان کرد:  عملیات اجرایی یک هزار و ۴۰ پروژه عمرانی و محرومیت‌زدایی سپاه انصارالحسین(ع) هم اکنون در سطح استان در حال اجرا است و تمامی این پروژه‌ها عام المنفعه بوده و طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته این پروژه‌ها در بازه زمانی ۴ الی ۶ ماه به بهره‌برداری می‌رسند.

وی در ادامه افزود:  یک هزار و ۴۰ پروژه عمرانی توسط سپاه انصارالحسین (ع) در سطح استان همدان و در مناطق محروم و روستاهای دور افتاده با رویکرد آب و اشتغال در مناطق محروم اجرا می‌شود.

قراباغی اظهار داشت: امروز همزمان با سراسر کشور، بخشی از پروژه‌های محرومیت‌زدایی سپاه انصارالحسین(ع) همدان که در مناطق محروم شهرستان فامنین اجرا می‌شود افتتاح شد.

وی تصریح کرد: این پروژه‌ها که شامل ساخت آب‌بند و انتقال آب به روستای زاغیلچه فامنین است که با مشارکت سپاه انصارالحسین(ع) و مردم این روستا اجرا شده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه انصارالحسین(ع) همدان با اشاره به روند اجرایی یک هزار و 40 پروژه محرومیت‌زدایی سپاه انصارالحسین(ع) در سطح استان گفت: امیدواریم با مشارکت و همکاری دیگر دستگاه‌های اجرایی استان بتوانیم با سرعت بیشتری عملیات اجرایی این پروژه‌ها را در مناطق محروم و کم برخوردار به اتمام برسانیم و تحویل مردمان عزیز این مناطق دهیم. 

وی عنوان کرد: نیاز اصلی برای تداوم انقلاب اسلامی و داشتن آینده‌ای روشن خدمت‌رسانی و توجه به مردم است که باید در این خصوص به صورت جدی وارد عمل شد.

قراباغی ضمن تقدیر از مدیران و مسئولین که در طول ۴۰ سال اخیر در راستای حفظ نظام و انقلاب تلاش کرده اند، یادآور شد: امروز اگر زیر ساخت‌های کشور جواب داده تنها به دلیل زحمات و تلاش‌های اثرگذار مدیران است.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات