خبرهای داغ:
شانزدهمین جلسه هیات اندیشه‌ورز استان به ریاست مدیرکل اموراجتماعی و فرهنگی استانداری آذربایجان شرقی با محوریت موضوع نشاط اجتماعی در دانشگاه تبریز برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۸۸۱۳
|
۰۱ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی اسانداری، بدر شکوهی در این جلسه گفت: اعضای این هیأت باید ضمن حضور مستمر و موثر در جلسات با مداخله هوشمندانه، تلاش کنند تا نقش نوآورانه و خلاقانه خود را در پیشبرد برنامه‌های توسعه اجتماعی و فرهنگی استان ایفا کنند.

وی اظهار داشت: با توجه به تاکیدات مقام معظم رهبری و سیاست های دولت تدبیر و امید، موضوع ارتقای نشاط اجتماعی در جامعه بسیار اهمیت داشته و در جلوگیری از وقوع آسیب های اجتماعی و ارتقای سلامت روانی، نقش کلیدی ایفا می کند.

بدرشکوهی اضافه کرد: برنامه های ابلاغی شورای اجتماعی کشور در زمینه نشاط اجتماعی باید توسط کلیه دستگاه ها اجرایی شود و در این زمینه ویژگی های بومی و محلی استان مورد نظر قرار گیرد.

وی بر نظارت اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در اجرای این برنامه ها تاکید کرد وگفت: فصل تابستان  و ایام مبارک ذی الحجه فرصت مناسبی برای افزایش نشاط اجتماعی در استان است و امیدواریم در این زمینه کارنامه قابل قبولی ارائه کنیم.

ارسال نظرات