بازدید مدیر کل دفتر برنامه و بودجه وزارت ارشاد از مراکز فرهنگی شهرستان ری

خبرگزاری بسیج: «سیده راحله رودکی» مدیر کل برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ، 31 تیرماه از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری بازدید و از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات مجتمع ابوالفتوح فرهنگی و هنری رازی شهرری قرار گرفت.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۰۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

به گزارش روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری، مدیر کل برنامه و بودجه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در این بازدید گفت: با توجه به شرایط خاص شهرستان ری، زیرساخت های فرهنگی و هنری باید تقویت و گسترش یابد.

 وی یکی از سیاست های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را تجهیز و ساخت مجتمع های فرهنگی و هنر در مناطق کم برخوردار دانست و افزود: شهرستان ری با جمعیت بالای یک میلیون نفر، نیاز به مجتمع های فرهنگی بیشتری دارد تا مردم برای آموزش های فرهنگی و هنری دچار مشقت نشوند.

 در ادامه «سید حسن صفوی» رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ری در سخنانی اظهار داشت: شهرستان ری دارای ظرفیت ویژه ای در حوزه فرهنگ و هنر است و تاکنون هنرمندان زیادی از این دیار کهن به جهانیان معرفی شده است.

 وی افزود: با توجه به تقاضای مردم و اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه، زیر ساخت های فرهنگی موجود، جوابگوی نیاز مخاطبان نیست و این امر توجه ویژه مسئولان را می طلبد.

 در این بازدید که «مرتضی قاسمی چراتی» معاون توسعه مدیریت و منابع اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران و همچنین مسئولان برنامه و بودجه و طرح های عمرانی اداره کل یادشده نیز حضور داشتند، قرار شد که وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مساعدت های لازم را برای تعمیر و تجهیز مجتمع فرهنگی و هنری ابوالفتوح رازی انجام دهد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار