جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان با تاکید بر اینکه بسیج ضمن حمایت قاطع از موضع گیری های انقلابی فرمانده محترم انتظامی در راستای قانون اساسی در کنار عناصر انقلابی و نیروی انتظامی خواهد بود، گفت: هنجار شکنی خط قرمز نیرو های مسلح است و در مقابل هنجار شکنی هیچ فرد و گروهی تساهل جایز نیست.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۲۱
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۳


به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج هرمزگان، هدایت امیری، جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بسیج با بیان اینکه نیروی انتظامی همواره در کنار نیرو های مسلح پاسدار ارزشهای انقلاب اسلامی است، گفت: تخطی از قانون به هرشیوه و بوسیله هرکسی انجام شود جرم محسوب می شود و نیروی انتظامی بعنوان ضابط قضایی بر اساس وظایفی که قانون برایش مشخص نموده باید با آن برخورد کند.

جانشین سپاه امام سجاد(ع) هرمزگان تصریح کرد: امروز دشمن به شیوه های مختلف تلاش می کند هنجار شکنی را به یک پدیده عادی در جامعه تبدیل نماید تا بتواند به اهداف پلید خود در تضعیف فرهنگ غنی اسلامی و ایرانی برسد که در مقابله با آن نیروی انتظامی بطور تمام قد ایستاده است.

امیری با تاکید بر اینکه بسیج هم ضمن حمایت قاطع از موضع گیری های انقلابی فرمانده محترم انتظامی در راستای قانون اساسی در کنار عناصر انقلابی و نیروی انتظامی خواهد بود، خاطر نشان کرد: هنجار شکنی خط قرمز نیرو های مسلح است و در مقابل هنجار شکنی هیچ فرد و گروهی تساهل جایز نیست.

ارسال نظرات