سرهنگ امیر حسینی:امروز صحنه تقابل با دشمن شاید کم نظیر ترین صحنه رویایی ما با دشمن باشد و یکی ازآن صحنه ها، جنگ اقتصادی واجتماعی است که رفتار و تفکر بسیج امروز می تواند کمک کند به کسب این سرمایه اجتماعی .
کد خبر: ۹۱۵۸۹۳۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۲
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، دیروز عصر جشنواره مالک اشتر با هدف تجلیل از رده های برتر ناحیه مقاومت بسیج ثارالله یزد در محل حسینیه شهید صدوقی روضه محمدیه برگزار شد.
در این مراسم سرهنگ سید امیرحسینی فرمانده ناحیه ثارالله ضمن عرض خیرمقدم به بسیجیان و جمع حاضردر مورد بیانیه گام دوم انقلاب و نقش بسیج و جوانان در عرصه اقتصادی وفرهنگی واجتماعی به سخنرانی پرداخت.
وی اظهار داشت :امروز صحنه تقابل با دشمن شاید کم نظیر ترین صحنه رویایی ما با دشمن باشد و یکی ازآن صحنه ها، جنگ اقتصادی واجتماعی است که رفتار و تفکر بسیج امروز می تواند کمک کند به کسب این سرمایه اجتماعی .
فرمانده ناحیه ثارالله در ادامه افزود: امروز رفتار و اعمال ما است که مرز بین انقلاب وضد انقلاب را مشخص می کند و وظیفه ما این است که در صحنه اجتماعی و فرهنگی واقعا کار کنیم و بفرموده رهبر انقلاب جنگ امروز به مراتب سخت تر از جنگ دیروز است.
وی خاطر نشان کرد: بصیرت وشناخت هوشمندانه از موقعیت وتبیین وروشنگری است که حربه دشمن راخنثی می کند و ما باید در حوزه فکر واندیشه خود را مسلح کنیم وتسلیم خدعه ونیرنگ دشمن نشویم چون که دشمن امروز بیشتر احساس ترس و افول می کند و اولویت ما باید در حوزه ادراک دشمن باشد.
در پایان این مراسم با حضور مسئول دبیرخانه اشرا ف فرماندهی سپاه الغدیر از 15رده برتر پایگاهها و حوزه های مقاومت بسیج ناحیه ثارالله با اهدا ء هدیه و لوح تقدیر تجلیل به عمل آمد.

انتهای پیام/د 
ارسال نظرات