رئیس سازمان بسیج مستضعفین کشور در منزل شهید" فتح الله آغه ویسی" حضور یافت و با خانواده این شهید والامقام دیدار کرد.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۵۲
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  سردار غلامرضا سلیمانی صبح چهارشنبه در دیدار با خانواده شهید «فتح الله آغه ویسی» افزود: ما قدردان خون شهدای والامقام هستیم و با جان و دل راه شهدا را ادامه می‌دهیم.

وی حضور خود در منزل خانواده معظم شهید آغه ویسی را فرصت مغتنمی برای عرض ارادت به همه شهدای گرانقدر و نیز این شهید عزیز و اعضای خانواده وی ذکر کرد.

سردار سلیمانی گفت: هدف از سفر به کردستان دیدار با خانواده این شهیدان عزیز و آغاز طرح محرومیت زدایی برای رفع چهره محروم در روستاهاست.

او در ابتدای سفر خود به کردستان با حضور در گلزار شهدا، قبور شهیدان گرانقدر را زیارت و با آرمان‌های این عزیزان تجدید پیمان کرد.

گفتنی است؛ شهید فتح الله آغه ویسی پس از پیروزی انقلاب اسلامی و حضور عناصر ضدانقلاب در کردستان، با باور‌های ناروای آنان به مخالفت برخاست و برای دفاع از اسلام و انقلاب با عزمی راسخ، پای در میان مبارزه گذاشت.

آن هنگام که ظلم وجور و بی دینی ضدانقلاب به اوج رسید، چون دیگر مردان دیارش، به صف پولادین پیشمرگان مسلمان کرد پیوست وبرای دفاعی جانانه آماده شد و در شرایط سخت آن روز‌های غربت، به مصاف دشمنان خلق خدا رفت.

این شهید گرانقدر در عملیات‌های مختلفی شرکت داشت و سرانجام پس از ماه‌ها تلاش شبانه روزی در کنار دیگر حماسه سازان روستای دولاب، در بیست و هشتم اسفند ماه سال ۱۳۶۰، در حمله‌ی اشرار، گل وجودش پرپر شد و روحش در آسمان بی انتهای ابدیت به پرواز درآمد.

روستای دولاب ۲۷ شهید را در راستای دفاع از انقلاب اسلامی تقدیم انقلاب کرده است.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات