خبرهای داغ:
جانشین ناحیه سپاه هندیجان در جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار ونشر ارزش های دفاع مقدس هندیجان با حضور جمعی از مسئولان و رزمندگان پیشکسوت و مسئول دبیرخانه شورای هماهنگی حفظ آثار استان خوزستان از پیگیری در تشکیل کمیته های سی و نهمین سالروز گرامیداشت هفته دفاع مقدس بادرخواست اعلام برنامه هااز ادارات ، نهادها و ارگان های شهرستان هندیجان دراین باره خبرداد.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۶۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۴۰

سروان پاسدار سید جمال الدین علوی زاده در شامگاه دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد : از تمامی ادارات در خواست می شود در هفته دفاع مقدس با اعلام برنامه ها ظرف دو هفته به دبیر خانه ناحیه سپاه هندیجان همکاری و حضوری فعال داشته باشند تا انشا الله همانند سال های گذشته این مراسمات باشکوه تر از قبل در سطح شهرستان با کیفیت خوبی برگزار شود.

وی افزود : با شروع مراسمات هفته دفاع مقدس همزمان برنامه ها بصورت مکتوب و جدول زمان بندی شده در اختیار ادارات قرار داده شد که با هماهنگی ویژه در جهت پاس داشت یاد و خاطره حماسه های شهدا و رزمندگان و بازگویی رشادت ها و ایثارها به اطلاع عموم مردم و مخصوصا نسل های جوان قرار گذاشته شود .

وی بابیان حفظ آثار دفاع مقدس و ترویج به نسل های کنونی گفت: وجود رزمندگان پیشکسوت همراه با باز گویی خاطرات و تجربیات آن دوران ارزشمند در بین ماها یک نعمت بزرگ خداوند است که بایستی در قالب حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با فرهنگ سازی ترویج داده شود و در اختیار نسل های کنونی و نسل های آینده گذاشته بشود.

سروان پاسدار سید علوی زاده جانشین ناحیه سپاه هندیجان عنوان کرد: بهترین فرصت ها برای ارائه حماسه ها ،ایثار شهدا و رزمندگان در دوران دفاع مقدس همین یادوارهای شهدا ، برنامه های متنوع دفاع مقدس و دیگر کارهای فرهنگی است که می توان در کارهای حفظ آثار درج نمود .

وی بااشاره به ایجاد انگیزه و علاقمند جوانان شهرستان هندیجان در مطالعه وصیت نامه های شهدا بیان کرد : با ایجاد تشویق و روحیه جهادی و بازگویی به موقع یاد و خاطرات شهدا و رزمندگان در قالب نگارش کتاب و مستند سازی عکس و فیلم برای جوانان نسل های کنونی بستری برای علاقمندی آنها فراهم نمود هرچند که جوانان شهرستان هندیجان در این باره پیگیر هستند که جای تقدیر دارد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها