سید ساجد یعقوبی
دبیر هفته دفاع مقدس سپاه استان اردبیل در گفت و گو با «بسیج» خبر داد:
دبیر هفته دفاع مقدس سپاه استان اردبیل گفت: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه حضرت عباس (ع) استان کار خود را برای برگزاری برنامه ها آغاز نمود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی عملیات‌های رزمی، فرهنگی از برنامه‌های این ستاد در هفته دفاع مقدس در دستور کار قرار گرفته است.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۷۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
شروع بکار ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس استان اردبیل
 
سرهنگ پاسدار علیرضا حسین زاده در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج اردبیل تصریح کرد: ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس در سپاه حضرت عباس (ع) استان کار خود را برای برگزاری برنامه ها آغاز نمود و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و بازخوانی عملیات‌های رزمی، فرهنگی از جمله برنامه‌های این ستاد در هفته دفاع مقدس می‌باشد و طبق جلسات برگزار شده در راستای برگزاری برنامه‌های این هفته در استان اردبیل توسط سپاه حضرت عباس (ع) تمهیدات لازم برای برگزاری این مراسمات در اردبیل انجام یافته است.

وی افزود: هفته دفاع مقدس یادآور تلاش و ایثار و از خودگذشتگی رزمندگان و شهدایی است که در سنگر دفاع مقدس برای حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی از جان خود مایه گذاشتند.

دبیر هفته دفاع مقدس در سپاه استان اردبیل ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس اظهار داشت: هفته دفاع مقدس فرصتی ارزنده برای قدردانی از زحمات رزمندگان و تجدید بیعت با آرمان‌های امام و شهدا است و برنامه ریزی‌های این هفته با هدف حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و ترویج فرهنگ ولایت‌مداری، مقاومت، ایثار، جهاد، شهادت، خودباوری دینی و ملی است.

وی گفت: برگزاری برنامه‌های مختلف همزمان با هفته دفاع مقدس سال ۹۸ در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل مبنای کار قرار گرفته و در چهار محور بومی و محلی - نمایشگاه رزمی و فرهنگی - نمایش هنری و رژه نیرو‌های مسلح در ۳۱ شهریور خواهد بود که ان شاء الله همانند سال‌های گذشته این مراسمات به صورت باشکوه برگزار خواهد شد.

دبیر هفته دفاع مقدس در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل در پایان خاطر نشان کرد: پاسداشت خون شهدا و زنده نگه داشتن یاد و خاطره این عزیزان و همچنین ارج نهادن به جان فشانی‌های جانبازان، ایثارگران و رزمندگان با حفظ کرامت و منزلت والای آنان کمترین کاری است که بر عهده ما قرار دارد که باید به نحو شایسته انجام شود.
 
ارسال نظرات