سرهنگ صادقیان ، موضوع موثر آب و قنوات را از مسایل حوزه کاری شان دانست و گفت: 200 پروژه زود بازده و عام المنفعه آبی و خاکی که از 6 ماهه گذشته در استان یزد آغاز شده است.
کد خبر: ۹۱۵۸۹۸۹
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۷

اجرای 200 پروژه زود بازده و عام المنفعه دستاورد سپاه الغدیر یزدسرهنگ صادقیان مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، با اشاره نیازمندی نظام اسلامی به فرماندهی در بحران ها، اظهار داشت: ۲۰۰ پروژه زود بازده و عام المنفعه آبی و خاکی که از ۶ ماهه گذشته در استان یزد آغاز شده است در دست اجرا می‌باشد که از این تعداد؛ بخشی به سرانجام رسیده است و مابقی در حال اجرا است.
وی افزود: آموزش‌ها و تسهیلاتی که بسیج سازندگی در زمینه تحقق اقتصاد مقاومتی ارائه کرده موجب اشتغالزایی موقت و پایدار می‌شود که این نیز از دیگر کار‌های بسیج سازندگی استان یزد است.
مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد بازساری منازل مددجویان بهزیستی و کمیته امداد از رسالت‌های این سازمان برشمرد و ادامه داد: در این امر از نیرو‌های جهادی، آگاه و متخصص استفاده می‌کنیم.
صادقیان موضوع موثر آب و قنوات را از دیگر مسایل حوزه کاری شان دانست و یادآور شد: محرومیت‌زدایی، کمک به توسعه استان، سازندگی و مردم‌یاری از دیگر اولویت‌های سپاه الغدیر در استان می‌باشد.
وی با اشاره به اینکه بیشتر طرح‌های اجرایی در مناطق محروم انجام شده اند، تاکید کرد: در سال‌های اخیر شاهد رشد گسترده فعالیت گروه‌های جهادی در عرصه‌های محرومیت‌زدایی و خدمت‌رسانی در مناطق روستایی و شهری و استان‌های سیل زده با حضور جوانان علاقه‌مند و داوطلب هستیم.
مسئول بسیج سازندگی سپاه الغدیر یزد بیان کرد: استان یزد حامی خوزستان در سیل بوده و هست که نسبت به میزان مورد نیاز برای ساخت منازل در آن منطقه، مبالغ نقدی و مصالح ساختمانی را تاکنون ارسال کرده است و از این بعد تا پایان طرح همبستگی جهادی ادامه خواهیم داد.
سرهنگ صادقیان با اشاره به نیاز مناطق سیل زده به احداث پل و سیل بند اذعان کرد: در بهار امسال نیرو‌های یزد بر اساس نیاز منطقه سیل زده هویزه با عملیات‌های آبی و خاکی و فعالیت‌های فنی و مهندسی سیل بند احداث کردند و پل‌های حاضر در آن منطقه را تقویت کردند.
انتهای پیام/

ارسال نظرات