سید ساجد یعقوبی
به همت سپاه ناحیه پارس آباد انجام شد:
به همت سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد مغان دوازدهمین اردوی جهادی در قالب "میز خدمت" در محله کود شیمیایی شهر پارس آباد برگزار شد که در این برنامه مدیران و مسئولین اجرایی ادارات به بررسی و رفع مشکلات مردم پرداختند.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۴۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹

برگزاری میز خدمت در منطقه محروم پارس آباد

به گزارش بسیج کارمندان خبرگزاری بسیج از اردبیل، به همت سپاه ناحیه پارس آباد و با هدف ارائه خدمت بی‌منت، پیگیری مطالبات و مشکلات مردمی و پاسخگویی مسئولان به این مطالبات دوازدهمین اردوی جهادی در قالب "میز خدمت"  در محله حاشیه‌نشین کود شیمیایی شهر پارس آباد برگزار شد.

فرماندار شهرستان پارس آباد در این مراسم هدف از اردوی یک روزه را خدمت‌رسانی به مناطق محروم در جهت افزایش رضایتمندی مردم این مناطق عنوان کرد و گفت: در این طرح، مدیران و مسئولان اجرایی ادارات سطح شهرستان پارس آباد با داشتن یک میز خدمت به ارائه خدمت، انجام کار و بررسی مشکلات مردم می پردازند.

علی علایی افزود: در دوازدهمین اردوی جهادی که در محله ی کود شیمیایی شهر پارس آباد برگزار شد ۲۱ مصوبه مربوط به این منطقه بررسی شد که اکثریت آنها قابل حل بود و برخی مقطعی و لازمه اش داشتن برنامه‌های میان مدت و بلند مدت بود که قرار شد شهرداری و دستگاه‌های دولتی از جمله اداره راه و شهرسازی، برق، آب و گاز در جهت حل مشکلات مردم اقدامات لازم را انجام دهند.

علی علایی برگزاری میز خدمت را رسیدگی و خدمت بی منّت به مردم عنوان کرد و گفت: میز خدمت در راستای رفع مشکلات مردم و درخواست اهالی و هیئت امنای محله انجام می شود که امیدواریم با همت مسئولین به خصوص سپاه ناحیه شهرستان پارس آباد که دوازدهمین میز خدمت در مسجد علی بن ابیطالب محله ی کود شیمیایی برگزار شد در جهت حل مشکلات مردم موثر واقع شود.

گفتنی است، اردوی جهادی میز خدمت با همکاری و مشارکت حوزه های مقاومت بسیج محلات، بسیج سازندگی و بسیج کارمندان برگزار می شود.

ارسال نظرات