سردار رجبی گفت: زمینه برای محرومیت زدایی استان کردستان فراهم است وهر هزینه ای که برای محرومیت زدای استان کردستان انجام شود نوعی سرمایه گزاری برای آینده است که در تامین امنیت این استان موثر واقع میشود.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۵۳
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  صبح امروز در مراسم بهره برداری از ۴۵۰۰ طرح محرومیت زدایی که به صورت نمادین در روستای پایگلان استان کردستان برگزار شد سردار محمد حسین رجبی فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان اظهار داشت: حضور سردار سلیمانی رییس سازمان بسیج مستضعفین در استان کردستان فرصتی برای رفع محرومیت زدای در این استان است.

وی اظهار داشت: سهم کردستان از ۴۰ هزار پروژه‌ای که به مناسبت جشن ۴۰ سالگی انقلاب برنامه ریزی شد بود ۱۲۰۰ پروژه است، اما سپاه بیت المقدس کردستان و نمایندگاه دولت در این استان در صدد هستیم که با همکاری یکدیگر این تعداد را به ۲ هزار پروژه ارتقا دهیم.

سردار رجبی با اشاره به اینکه دولت و سپاه در کردستان پای ثابت محرومیت زدایی در این استان هستند عنوان نمود: زمینه برای محرومیت زدایی استان کردستان فراهم است وهر هزینه‌ای که برای محرومیت زدای استان کردستان انجام شود نوعی سرمایه گزاری برای آینده است که در تامین امنیت این استان موثر واقع میشود.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان افزود: طی ۸ سال گذشته سپاه استان کردستان و بسیج سازندگی استان توانسته ۷ هزارو ۵۰۰ پروژه محرومیت زدایی را به سرنجام برساند که از ویژگی‌های بارز این پروژه‌ها میتوان به عام المنفعه بودن، زود بازده بودن آن اشاره کرد.

فرمانده قرارگاه استانی شهید شهرامفر استان کردستان با بیان اینکه سپاه کردستان درصدد است که میزان این اقدامات در سپاه و بسیج استان توسعه و افزایش یابد گفت:بستر این اقدامات در حوزه محرومیت زدایی بسیج قرارگاه پیشرفت و آبادانی و محرومیت زدایی نیروی زمینی سپاه خواهد بود.

وی در پایان گفت:همانطور که در گذشته اینگونه بوده است در سال‌های آینده نیز انتظار میرود که اقدامات سازنده در رفع محرومیت زدایی استان کردستان به صورت مشارکتی ومشترک بین سپاه و بسیج، مرد و خیرین و دولت به انجام برسد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات