فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: حفظ کرامت و عزت جانبازان و آزادگان از وظایف مهم سپاه است و روز به روز باید این کرامت و احترام به جانبازان و آزادگان در بین عموم مردم بخصوص مسئولین ترویج و گسترش یابد.
کد خبر: ۹۱۵۹۰۵۵
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۵
 حفظ و کرامت جانبازان و آزادگان سرافراز از وظایفمهم سپاه می‌باشد
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، سرهنگ دوم پاسدار جهان بخش عطایی با حضور در منزل دو جانباز سرافراز شهرستان خلخال" داداش داودی" و " سید احمد حافظی" از نزدیک جویای حالشان شد و اظهار داشت: جانبازان و آزادگان را از ذخایر ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی هستند و رشادت‌ها و دلاوری‌های جانبازان و آزادگان عزیز در طول ۸ سال دفاع مقدس فراموش نشدنی است و نباید در تکریم این عزیزان کوتاهی کنیم.

وی افزود: اگر ایثار و از خود گذشتگی جانبازان نبود، یقینا کشور و نظام نوپای اسلامی امروز در چنین شرایطی نبود.

فرمانده سپاه شهرستان خلخال گفت: اگر امروز دشمنان و بدخواهان داخلی و خارجی به این نتیجه رسیدند که ملت ایران در هر شرایط عزت خود را حفظ میکند و ذلت نمی‌پذیرد، برگرفته از نهضت عظیم عاشورا است و امروز قدرت و عظم نظام جمهوری اسلامی ایران مرهون خون‌های با برکت و تثدیم شده شهدای عزیزمان است.

وی خاطر نشان کرد: حفظ کرامت و عزت جانبازان و آزادگان از وظایف مهم سپاه است و روز به روز باید این کرامت و احترام به جانبازان و آزادگان در بین عموم مردم وبخصوص مسئولین ترویج و گسترش یابد.
ارسال نظرات
آخرین اخبار