خبرهای داغ:
ائمه جمعه شهرستان شاهرود با حضور در محل برگزاری اجلاسیه شهدا در جر یان برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۲۴
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۲
بازدید ائمه جمعه شهرستان شاهرود از محل اجلاسیه شهدابه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در راستای برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود، ائمه جمعه شهرستان شاهرود از محل برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود بازدید و در جریان روند کار‌ها قرار گرفتند.
در این بازدید که ائمه جمعه شاهرود، بسطام، مجن، کلاته خیج، رویان و بیارجمند حضور داشتند، سرهنگ پاسدار جواد عبیری با خیرمقدم به ارائه گزارشی از روند اجرایی برگزاری سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود گزارشب ارائه نمود.
سرهنگ پاسدار احمد حسین پور جانشین سپاه ناحیه و مسئول میدانی اجلاسیه شهدا نیز به تشریح محل برگزاری اجلاسیه شهدا و اجرای نمایش بر بال ملائک پرداخت.
در این بازدید ائمه جمعه شهرستان شاهرود با تقدیر از برگزاری سومین اجلاسیه شهرستان شاهرود از این کار به عنوان یک کار بزرگ فرهنگی با اثرگذاری بالا نام بردند و از دست اندرکاران برگزاری این اجلاسیه تقدیر و تشکر کرده و بر حمایت از این برنامه‌های اثرگذار فرهنگی تاکید کردند.
لازم به ذکر است سومین اجلاسیه شهدا شهرستان شاهرود با محوریت بازخوانی عملیات مرصاد و اجرای نمایش بر بال ملائک ۱۵ تا ۲۰ مرداد ماه از ساعت ۱۸ در منطقه عمومی وادی السلام شاهرود برگزار می‌شود.
ارسال نظرات
پر بیننده ها