فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در جمع فرمانداهن و مدیران بسیج شهرستان خاتم ماموریت اصلی بسیج را تبیین آرمان‌ها و دستاورد‌های انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: وظیفه اصلی امروز ما عمار بودن و مالک بودن است.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۴۸
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، دومین جشنواره مالک اشتر بسیج شهرستان خاتم برگزار شد.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خاتم در ابتدای این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پیرامون جشنواره مالک اشتر توضیحاتی را ارائه کردند.
سرهنگ دوم پاسدار عباس باقری در ادامه با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در جریان فتنه ۸۸ به اهمیت بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه اشاره کرد.
وی در ادامه با بر شمردن برخی از ماموریت‌های بسیج تبیین آرمان‌های امام و رهبری و دستاورد‌های انقلاب اسلامی را یکی از ماموریت‌های بسیج عنوان کرد و گفت:: وظیفه اصلی امروز ما عماربودن و مالک بودن است.
عباس باقری در ادامه با بیان اینکه امروز دشمنان بعد از ۴۰ سال عنوان می‌کنند که دوام انقلاب اسلامی ایران به واسطه وجود رهبری قوی است افزود: دشمنان در صدد ضربه زدن به این ستون خیمه انقلاب هستند و برای رسیدن به این هدف هم از روش‌های مختلفی بهره خواهند گرفت.
فرمانده سپاه ناحیه خاتم در ادامه با اشاره به ماموریت‌های پیش روی بسیج خاطر نشان کرد: بسیج امروز در اوج خدمت رسانی به محرومین و محرومیت زدایی قرار دارد و همواره در این عرصه پیشتاز میدان‌ها بوده است و همواره باید برای حفظ این روحیه جهادی در بسیج تلاش کرد.
وی در ادامه با بیان اینکه دشمن به شیوه‌های مختلف به دنبال بر هم زدن نظم و امنیت در جامعه است خاطر نشان کرد: امنیت زمانی در جامعه حاکم خواهد شد که مردم در صحنه حضور داشته باشند.
تجلیل از رده‌های برتر بسیج از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.
انتهای پیام/د 
ارسال نظرات