فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: احداث و تعمیر بیش از 2 هزار واحد مسکونی بر عهده سپاه پاسداران قرار گرفته است که امروز از تعدادی از آن‌ها بازدید و توصیه‌هایی برای انجام کار باکیفیت‌تر و در زمانی سریع‌تر ارائه شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۶۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حسین سلامی  امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خدا را شاکرم امروز توفیق پیدا کردم از مجموعه‌های استان به خصوص مناطق سیل زده در پلدختر و اطراف آن بازدید داشته باشیم به ویژه از پروژه آزادراه  بزرگ خرم آباد- اراک بازدید کردیم.

وی  افزود:  هرچه برای مردم تلاش کنیم بازهم متناسب با شأن مردم ما نیست، همیشه ما نسبت به ارزش‌های بزرگ مردم خود عقب هستیم و آنچه ما برای مردم انجام می‌دهیم وظیفه است.

فرمانده کل سپاه پاسداران  بیان کرد:همه این امکانات در اختیار ما و نیروهای انسانی عظیم در اختیار ما متعلق به خود مردم هستند، اگر کاری انجام می‌دهیم شق القمر نکرده‌ایم بلکه بخشی از وظیفه خود را انجام می‌دهیم.

وی با تاکید بر اینکه تلاش ما این است بتوانیم آن مسئولیت‌هایی که در زمینه بازسازی، ترمیم، مرمت و ساخت خانه‌های متعلق به مردم مستضعف و محرومی که در سیل خانه خود را از دست داده‌اند انجام داده و سهم خود را ادا کنیم، افزود: کار ساخت و ترمیم بیش از دو هزار خانه به عهده سپاه است.

سرلشکر سلامی با اشاره به اینکه بخشی از ساخت و سازها را امروز بازدید کردیم و سفارش‌ها و توصیه‌هایی به دوستان انجام دادیم که سریع‌تر و با کیفیت بهتر تمام کنند، ادامه داد: برای مردم ساکن در این خانه‌ها تجهیزات و اقلام اساسی که کمبودی هست را به مرور تأمین می‌کنیم تا شرایطی فراهم شود که نقطه نظرات و انتظاراتی که رهبر انقلاب برای رسیدگی به مردم محروم دارند و خصوصاً توصیه‌های اکید ایشان در رابطه با رسیدگی به سیل زدگان انجام شده و ما نیز در اجرای اوامر ایشان حضور پیدا کردیم.

وی با اشاره به  پروژه آزادراه خرم آباد- اراک تصریح کرد: این پروژه که طولی بالغ بر 134 کیلومتر دارد در چهار فاز اجرایی تعریف شده و ۴۰ درصد سرمایه گذرای آن به عهده سپاه است که برادران ما در قرارگاه موفق شده‌اند پیشرفت‌های بزرگی را صورت دهند. این محور از بروجرد تا خرم آباد تا ابتدای سال آینده افتتاح می‌شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران با تاکید بر اینکه این پروژه آزادراهی با کیفیت خیلی خوبی در حال انجام است، افزود: این محور ۵۵ دقیقه طول سفر را کوتاه می‌کند و صرفه جویی در سوخت ایجاد می‌کند  و تا این لحظه بزرگترین تونل بزرگراهی کشور به طول ۳ هزارو۱۰۰ متر جزو دستاوردهای فنی خوب کار  و قابل تقدیر است.

سرلشکر سلامی گفت: اجرای این پروژه در این شرایط سخت تحریم قابل تقدیراست در حالی که دشمنان تلاش می‌کنند ما را در فشار اقتصادی قرار دهند اما همچنان جریان سازندگی در کشور ما فراتر از اراده دشمنان در حال انجام است و این امر به مفهوم غلبه اراده ملت بزرگ ایران بر دشمنان اوست.

وی  عنوان کرد: ما به ساختن ادامه می‌دهیم، هرچقدر دشمنان ما فشار را بیشتر کنند اراده ما برای قوی شدن مستحکم‌تر می‌شود، تصریح کرد: ما تجربه کرده‌ایم که در فشار بهتر رشد می‌کنیم. بسیاری از پیشرفت‌های ما با ابعاد جهانی ناشی از حس جهادی است که در دوره تحریم در جوانان و ملت ما و مجموعه نظام ما ایجاد شده است.

فرمانده کل سپاه پاسداران  گفت: به دشمنان می‌گوئیم فرقی نمی‌کند تحریم را ادامه دهند یا بردارند ما که تا امروز از تحریم بهره‌های فراوان برده‌ایم، وقتی ما را تحریم می‌کنند پیشرفت می‌کنیم، ما به استعدادهای درونی خود و خداوند تکیه می‌کنیم، موفقیت نیازمند اعتماد به نفس و اراده و تلاش‌های ذهنی وسیع است و همه این لوازم امروز در جامعه ما فراهم است.

وی با بیان اینکه در آینده جهش‌های بزرگ صورت می‌گیرد و دشمنان ما اخبار پیشرفت ایران را در ماه‌ها و سال‌های آینده خواهند شنید، تصریح کرد: دشمنان خواهند فهمید که تحریم‌ها چیزی جز پیشرفت برای ما نخواهد داشت.

سردار سلامی عنوان کرد: دشمن همه ابزارهای فشار را تست کرده است و در مورد انقلاب اسلامی و ملت ایران همه آزمون‌ها را به عمل آورده است، چه تحریم اقتصادی، چه فشار اقتصادی و چه ارعاب برای عملیات نظامی که طی ماه‌های اخیراً این موارد توأم بوده است؛ اما جهان متوجه شد ایران فوق العاده قدرتمند است.

 فرمانده کل سپاه پاسداران  با اشاره به اینکه ایران صاحب اراده برای به کار گیری قدرت نیز هست. افزود: ایران از اعمال قدرت خود برای دفاع از منافع ملت و ارزش‌های خود کوتاه نمی‌آید و اراده قاطعی دارد برای پیشبرد اهداف خود و از آرایش جنگی دشمنان نیز نمی ترسد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات