نماینده مردم بروجرد گفت: اگر چه ممکن است کوتاهی‌های یاد شده در یک دوره وزارتخانه صورت نگرفته باشد، اما آنچه عیان است در حق بروجرد نه تنها کوتاهی که ظلم شده است.
کد خبر: ۹۱۵۹۱۷۶
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، عباس گودرزی امروز در جلسه هم‌اندیشی دهیاران و شوراهای اسلامی روستاهای  بروجرد با بیان اینکه۱۱ نماینده بر اساس ماده ۲۳۴ آیین‌نامه داخلی مجلس شکایتی را بر علیه وزارت نیرو تنظیم کرده‌اند عنوان کرد: بر اساس این آیین‌نامه در صورت شکایت نمایندگان از وزارتخانه‌ای می‌بایست وزیر به کمیسیون مربوطه پاسخگو باشد.

وی خاطرنشان کرد: بر این اساس جمع‌بندی در خصوص طرح شکایت یاد شده از وزارت نیرو در کمیسیون عمران صورت گرفته و پس از طرح موضوع در صحن مجلس به قوه‌قضاییه ارجاع خواهد شد.

گودرزی بیان کرد: اگر چه ممکن است کوتاهی‌های یاد شده در یک دوره وزارتخانه صورت نگرفته باشد، اما آنچه عیان است در حق بروجرد نه تنها کوتاهی که ظلم شده است.

وی ادامه داد: در صورت احداث پروژه سد آبسرده در جریان سیل اخیر شاهد این حجم زیاد از خسارت نمی‌بودیم و این گواه قصور وزارت نیرو است.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در مجلس شورای اسلامی افزود: در سال‌های گذشته و با وجود فراوانی اعتبارات پیشرفت پروژه‌های زیرساختی در بروجرد کاملا لاک‌پشتی بوده است.

گودرزی تاکید کرد: با این وجود در شرایط کنونی علاوه بر تلاش در جهت تحقق سهم مردم این شهرستان از ظرفیت و اعتبارات موجود، موضوع طرح شکایت نسبت به مدیران پیشین دنبال می‌شود.

وی تصریح کرد: با برگزاری جلسه، نشست، تعامل، طرح سوال و استیضاح به دنبال پیگیری و تحقق مطالبات مردم شهرستان بروجرد بوده و در این راه کوتاه نمی‌آییم.

نماینده مردم بروجرد و اشترینان در خانه ملت با اشاره به نقش هم‌اندیشی و استفاده از خرد جمعی در حل مشکلات و مسائل گفت: عده‌ای می‌خواهند القا کنند که جمهوری اسلامی ایران به بن‌بست رسیده، حالا آنکه بن‌بست در فکر، نگاه و قلب ما است.

گودرزی خاطرنشان کرد: خدمات چهل ساله انقلاب اسلامی در شهرها و روستاها در خور توجه است، البته همچنان کاستی‌هایی وجود دارد که می‌بایست در جهت تکمیل و رفع آن‌ها اقدام کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات