خبرهای داغ:
‍ نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی خبر داد

جذب بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و خصوصی برای نهاوند

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به جذب بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و خصوصی برای شهرستان نهاوند، گفت: با اعتبارات استانی نمی‌توان برای توسعه شهرستان اقدامی کرد، باید به دنبال جذب اعتبارات ملی باشیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۱۷
|
۰۲ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳

جذب بیش از ۱۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار ملی و خصوصی برای نهاوندبه گزارش خبرگزاری بسیج از نهاوند، حسن بهرام نیا در جلسه شورای اداری شهرستان نهاوند اظهار داشت: در چند سال اخیر معدل نسبی شهرستان در تمامی حوزه‌ها قابل قبول است.

وی با تاکید بر اینکه اگر کاری صورت گرفته نتیجه تلاش کل مجموعه شهرستان است، تصریح کرد: شعار نمی‌دهیم، هرآنچه می‌گوییم یا انجام شده یا در حال اجرا است؛ همچنان که مسئولین ارشد استان و کشور به آن اذعان دارند استان همدان و شهرستان نهاوند به یک کارگاه عمرانی تبدیل شده است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر وزرای دولت و معاونین رئیس جمهور، به شهرستان گفت: ره‌آورد این سفرها زمینه توسعه و ایجاد اشتغال برای شهرستان است.

وی ادامه داد: سد گرین با ۲۷۵ میلیارد تومان، راه‌آهن با ۱۷۵ میلیارد تومان ، معدن طلای عشوند با ۱۷۰ میلیارد تومان ، راه‌های مواصلاتی با ۱۰۰ میلیارد تومان، شبکه توسعه فاضلاب با ۲۳ میلیارد تومان و اعتبارات بخش خصوصی در بحث ایجاد صنایع تبدیلی و سردخانه با اعتبار نزدیک به ۶۰۰ میلیارد تومان، در مجموع بیش از یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبارات ملی و خصوصی است که با پیگیری‌های اینجانب برای شهرستان انجام گرفته است.
بهرام‌نیا در ادامه با اشاره به اینکه با اعتبارات استانی نمی‌شود کار کرد، گفت: آنچه که باید در دستور کار مسئولین باشد جذب اعتبارات ملی است چراکه با بودجه محدود استانی نمی‌شود اقدام شاخصی انجام داد.

وی با اشاره اینکه دوران سیاسی کاری گذشته و مردم از سیاسی کاری بیزار هستند، گفت: خوشبختانه فضای کار و همدلی در بین مسئولین شهرستان فراهم شده که ره‌آورد آن منجر به رشد و توسعه و ایجاد اشتغال در شهرستان شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار