دبیرستاد پاسداشت هفته استان اردبیل از رونمایی پرتره شهید علی آقایی همزمان با مراسم افتتاحیه هفته پاسداشت استان اردبیل روز 4 مرداد در سالن فدک خبر داد.
کد خبر: ۹۱۵۹۲۹۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۱۰
از پرتره شهید علی آقایی رونمایی می‌شود/ آغاز هفته اردبیل با تجلیل از خانواده شهید آقایی
به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل،

نادر فلاحی صبح امروز در جمع خبرنگاران در اردبیل اظهار داشت: براساس هدف‌گذاری‌های انجام شده برنامه‌های پاسداشت هفته اردبیل از روز جمعه چهارم مردادماه در سطح استان آغاز خواهد شد که برای این هفته با همکاری و مشارکت دستگاه‌های مختلف برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به برگزاری برنامه‌های هفته اردبیل از چهارم تا 10 مردادماه تصریح کرد: برنامه‌های این هفته با هدف تشریح و تبیین جایگاه صفویه در تاریخ سیاسی فرهنگی استان اردبیل اجرا می‌شود و تلاش و جدیت بر این است تا بتوانیم به اهداف برنامه‌ریزی شده در این هفته دست یابیم.

دبیر ستاد پاسداشت هفته استان اردبیل از آغاز برنامه‌های هفته بزرگداشت اردبیل با تجلیل از خانواده شهید مدافع حرم علی آقایی خبر داد و گفت: برنامه‌های این هفته فردا با برگزاری همایشی در ساعت 17 در مجتمع فرهنگی هنری فدک اردبیل آغاز می‌شود که در این همایش از خانواده شهید تازه تفحص شده مدافع حرم، شهید علی آقایی تجلیل و تمثال این شهید گرانقدر نیز رونمایی می‌شود.

فلاحی بیان کرد: امروز با همراهی برخی مسئولان با خانواده این شهید مدافع حرم دیدار و در طی آن از آنها دعوت به عمل می‌آید تا در همایش پاسداشت هفته اردبیل حضور یابند تا از آن‌ها تجلیل شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل از برگزاری مراسم غبارروبی مزار شهدای اردبیل در آستانه پاسداشت هفته اردبیل خبر داد و افزود: هفته استان اردبیل فرصتی مناسب برای معرفی تاریخ و فرهنگ منطقه بوده و باید از این فرصت به نحوی شایسته و مناسب بهره‌برداری کنیم.

ارسال نظرات