جانشین سپاه ناحیه ساوه در جلسه ای جهاد همبستگی ملی با حضور هیئت امنای مساجد شهرستان ساوه گفت:سپاه تا آخرین لحظه در کنار مردم سیل زده است
کد خبر: ۹۱۵۹۳۰۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج استان مرکزی از ساوهسرهنگ دوم پاسدار محمد شریف جانشین سپاه ناحیه ساوه در جلسه با هیئت امنا مساجد گفت: در جهاد همبستگی با شعار یک مسجد یک منزل با مدد الهی قرار است در ساخت منازل سیل زده نقش داشته باشیم که هر منزلی حدود 80 میلیون تومان هزینه دارد.
وی افزود: از این مبلغ 60 میلیون تامین شده است و مساجد می توانند با جلب مشارکت مردمی ، بیست میلیون باقی مانده را تامین کنند.
سرهنگ شریف با تاکید بر لزوم کمک به مناطق محروم بیان کرد: اقشار ضعیف جامعه شاید بهتر از سایر اقشار ، احوال سیل زدگان را درک می کنند و توقع است که بتوانیم مشارکت نمازگزاران ساوجی را که معمولا از اقشار متوسط هستند جذب کنیم.
وی ادامه داد: کمکها لزوما نباید نقدی باشد می توان بصورت مصالح یا سایر اقلام کمک ها را جمع آوری کرد.
این مسئول با اشاره به اهمیت اجرای طرح شهید بهنام محمدی اظهار کرد: درطرح مسجد محوری قرار است که دانش آموزان را از مدارس به مساجد هدایت کنیم.
وی افزود: جوانان نقش بسزایی در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی داشتند و تربیت اسلامی نسل جدید با توجه به تهاجم فرهنگی ضروری است.

ارسال نظرات