خبرهای داغ:
مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم گفت: تهیه یک فیلم مستند و یک فیلم داستانی از زیارت اربعین را پیش بینی کردیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۰۷
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۴۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، حسن ندافی در جلسه ستاد اربعین استان قم در تالار امام رضا (ع) فرمانداری با اشاره به فعالیت‌های فرهنگی در اربعین اظهار کرد: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم با استفاده یک تریلی دارای تجهیزات به فعالیت‌های فرهنگی در اربعین خواهد پرداخت و محتوای فرهنگی مورد نیاز در این خصوص را آماده می‌کنیم.

وی ادامه داد: سال گذشته گروه اعزامی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم در یکی از موکب‌ها استقرار پیدا کرد و کار‌های فرهنگی انجام داد که تاثیر بسیار خوبی گذاشت.

مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان قم افزود: تهیه یک فیلم مستند و یک فیلم داستانی از زیارت اربعین را پیش بینی کردیم.



خدمت رسانی ۶۳ موکب استان قم به زائرین اربعین

علی اکبر عطایی رئیس ستاد بازسازی عتبات استان قم در ادامه این جلسه گفت: باید شیوه خروج اقلامی همچون گوشت هم اکنون به موکب‌ها اعلام شد تا آن‌ها در زمان کوتاه منتهی به ایام اربعین سردرگم نشوند.

وی ادامه داد: ۶۳ موکب اربعین در استان قم داریم و برای ادغام موکب‌های استان و فعالیت تلفیقی این موکب‌ها با موکب‌های عراقی در خدمت به زائرین اربعین تلاش کردیم.
ارسال نظرات