خبرهای داغ:
اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم طی نشستی با حضور آیت‌الله سیدمحمد سعیدی امام‌جمعه قم و دو تن از نمایندگان مردم قم در مجلس شورای اسلامی در حرم بانوی کرامت برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۱۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۳
 
به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، دومین نشست ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان قم به ریاست آیت‌الله سیدمحمد سعیدی تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت (س) و نماینده ولی فقیه در استان قم در سالن محراب شبستان امام خمینی (ره) حرم بانوی کرامت برگزار شد.

احمد امیرآبادی فراهانی عضو هیأت رئیسه و حجت‌الاسلام والمسلمین مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس، سردار عبدالرضا آقاخانی فرمانده نیروی انتظامی استان قم و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدباقر ولدان رئیس شورای سیاست‌گزاری ائمه جمعه استان قم از جمله شخصیت‌های حاضر در این نشست بودند.
 
فرماندار قم با بیان اینکه دستگاه‌های دولتی نمی‌توانند از قانون حمایت از امر به معروف و نهی از منکر شانه خالی کنند، اظهار کرد: باید فضای ساخت و ساز شهری را به صورتی دنبال کنیم که معروف ترویج و منکرات از بین برود.
 
مرتضی حیدری خاطرنشان کرد: تربیت در جامعه اسلامی بهم ریخته و سبک زندگی تغییر کرده است چراکه ما از مهدکودک‌ها و دوران ابتدایی دانش‌آموزان غافل شده‌ایم و نتوانستیم شخصیت کودکان را تربیت کنیم؛ اکنون در قم ۴۰۰ مهدکودک داریم که فقط ۸۰ مورد از آن‌ها مجوز دارند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها