قرارگاه جواد الائمه سپاه کربلا مازندران برای بررسی و رفع معضلات حاشیه نشینان و محرومیت زدایی در شهرستان قائم شهر ،صبح امروز تشکیل جلسه داد.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۵۲
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، قرارگاه جواد الائمه سپاه کربلا مازندران برای بررسی و رفع معضلات حاشیه نشینان و محرومیت زدایی در مناطق محروم  قائم شهر ،صبح  امروز سوم مردادماه با حضور جانشین فرمانده سپاه کربلا ،یوسف پور فرماندار قائم شهر و نیز دیگر مسئولان استانی و شهری در شهرستان  قائم شهر تشکیل جلسه داد.

سرهنگ حسین محمدرضایی جانشین فرمانده سپاه کربلا مازندران در این جلسه با اشاره به  مشکلات حاشیه نشینان و ساکنان مناظق آسیب پذیر شهرستان قائم شهر گفت :در جمهوری اسلامی شهروند درجه یک و شهروند درجه دو نداریم و همه مردم بر اساس عدالت ، شهروند حاکمیت اسلامی ایران هستند.

سرهنگ رضائی ،قرارگاه جوادالائمه سپاه کربلا مازندران را با ظرفیت سپاه و بسیج در حوزه های مختلف خدمات رسانی یک فرصت برای محرومیت زدائی و رفع مشکلات مردم مناطق محروم دانست و بر ضرورت مشارکت سایر ادارات و دستگاه ها و خیرین در رفع  محرومیت زدائی نقاط آسیب پذیر تاکید کرد .

در ادامه جلسه یوسف پور فرماندار قائم شهر با معرفی کوی شهید صالحی ،سمنا دشت و ترک محله که  مناطق محروم و آسیب پذیر این شهرستان هستند وبا اشاره به عنایات و تاکیدات مقام معظم رهبری بر حل مشکلات و آسیب های اجتماعی اظهار امیدواری کرد با مشارکت سایر ادارات و نهادها و مردم نیک اندیش و همکاری خود مردم مناطق آسیب دیده ، مشکلات این مناطق برطرف خواهد شد.

حسین اخوان ، معاون آسیب هاو مسائل اجتماعی دفتر فرهنگی و اجتماعی استانداری مازندران هم در همین رابطه  اظهار داشت: در استان مازندران 33 منطقه حاشیه نشین آسیب پذیر وجوددارد که با استقرار و ایجاد پایگاه های خدمات اجتماعی و ارائه خدمات عمرانی و رفاهی و ، بهداشتی و درمانی ، فرهنگی و اجتماعی و ورزشی ، اراده براین است تا با همکاری سایر دستگاه های خدمات رسان و قرارگاه جواد الائمه سپاه کربلا همه معضلات و محرومیت ها و استضعاف در این مناطق برطرف شود .

به گزارش بسیج، در این جلسه ازمسئولان و سایر دستگاه های اجرائی این شهرستان بخاطر ارائه خدمات اجتماعی و محرومیت زدائی در کوی شهید صالحی قائم شهرتقدیر شد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها