راه‌حل مشکلات اقتصادی مردم تقویت تولید داخلی است

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان الیگودرز گفت: یکی از پازل‌های نقشه آمریکا و اروپا برای سال 98 این است که دولت را در حالت بلاتکلیفی همچنان نگه دارند و به او امیدواری کاذب بدهند. امادولت باید با تمرکز تمام بر اینکه راه‌حل مشکلات اقتصادی مردم تقویت تولید داخلی است، این پازل نقشه آمریکا ودشمنان را خنثی کند.
کد خبر: ۹۱۵۹۳۶۵
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام علی لرستانی مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان الیگودرز درنشست سیاسی که در اداره آب این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: انقلاب اسلامی که توسط امام خمینی(ره) و توکل بر خدا وحمايت های همه جانبه عموم مردم به نتیجه رسید باعث قطع شدن دستان متجاوزان و سلطه گران عالم شد لذا از زمان تشکیل انقلاب اسلامی تابه حال به دنبال دسیسه های متعددی جهت تضعیف انقلاب اسلامی هستند وسناریوی سلطه گران برای تضعیف ا قتصاد ایران، ایجاد اختلاف میان مسئولان و کمرنگ کردن اعتقادات و احساساتات جامعه هستند.

 

وی افزود: هدف اصلی تبلیغات همه جانبه نظام استبداد، غبارآلود کردن فضا و مانع تراشی در روند آگاهی و بصیرت ملتها است.

 

لرستانی عنوان کرد:  دشمن آشکارا، بر مسائل اقتصادی تمرکز کرده تا پایه اقتصادی ایران را فلج و مردم را ناامید کند.

 

وی خاطر نشان کرد:  کمرنگ کردن اعتقادات و احساسات اسلامی و رسوخ دادن تفکرات وشبهات الحادی در میان ملت ایران و ملتهای مسلمان و ترویج انواع فساد و ایجاد تردید در عقاید دینی، یکی از اهدف مشخص سناریوی جامع نظام سلطه در قبال ایران است .

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان الیگودرز اظهار داشت: امروز دشمن شدیدترین فشارهای خود را بر بخش اقتصادی متمرکز کرده و امید دارد با این حرکت، از یک سو مانع توسعه اقتصادی شده و از سوی دیگر اقشار جامعه را تحت فشار قرار دهد و بر روند زندگی مادی، معنوی، فکری و خانوادگی آنان اثرات منفی برجای بگذارد.

 

وی افزود: مقام معظم رهبری با هشدار به مسئولین و جریانهای سیاسی فرمودند: مراقب و مواظب دشمن باشند و فریب زبان بازی دشمن را نخورند و میدان را برای دشمن آماده نکنند, نقشه آمریکا مقابل ملت ایران لو رفته است، تصریح کردند نقشه آمریکا این است که به کمک تحریم در کشور اختلاف و جنگ داخلی و مشکلات ایجاد کند.

 

لرستانی خاطر نشان کرد: نقشه دشمن برای سال آینده، آن‌گونه که رهبری به آن‌اشاره کردند این است که از یک سو در فضای سیاسی - انتخاباتی بر موج مطالبات به حق مردم سوار شود و بر طبل ناامیدی از حل مشکلات بکوبد تا القا کند کشور به بن بست رسیده و تنها راه‌حل مشکلات سازش با آمریکا است.

 

وی بیان کرد: یکی از پازل‌های نقشه آمریکا و اروپا برای سال 98 این است که دولت را در حالت بلاتکلیفی همچنان نگه دارند و به او امیدواری کاذب بدهند. امادولت باید با تمرکز تمام بر اینکه راه‌حل مشکلات اقتصادی مردم تقویت تولید داخلی است، این پازل نقشه آمریکا ودشمنان را خنثی کند.

 

وی بیان کرد: هرچند دشمن در تلاش است با جنگ اقتصادی – روانی به اهداف خود برسد، اما ناخواسته در رسانه‌های خود اذعان دارد که تحریمها علیه ایران با وجود چالشهای اقتصادی، نه به فروپاشی حکومت جمهوری اسلامی می انجامد و نه ایران را پای میز مذاکره می آورد و مردم ایران غیرقابل پیش‌بینی هستند.

 

مسئول نمایندگی ولی فقیه درسپاه شهرستان الیگودرز تصریح کرد: چالش میان انقلاب اسلامی و استکبار، تا هنگام ناامید شدن مستکبران از ضربه زدن به انقلاب ادامه دارد، که البته به حول و قوه الهی و در پرتو ایستادگی ویکپارچگی ملت و نظام، وتبعیت از فرامین مقام معظم رهبری ،موقعیت جمهوری اسلامی در این رویارویی در طول زمان، تقویت و موقعیت دشمن ضعیف تر شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات