یک فعال دانشجویی حاضر در طرح ولایت گفت: مهمترین دلیل اثر گذاری طرح ولایت استفاده از تفکر و روحیه بسیجی است که در تا رو پود طرح ولایت نفوذ پیدا کرده و نکته قابل توجهی است.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۰۲
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶

دانیال نادری دانشجوی برتر بسیجی و شرکت کننده در طرح ولایت کشوری در گفتگویی اختصاصی با خبرگزاری بسیج استان مرکزی ؛ با اشاره به موفقیت های طرح ولایت و دانشجویانی که در طرح شرکت می کنند گفت: یکی از مهمترین دلایل موفقیت طرح استفاده از تفکر بسیج در تار و پود طرح ولایت است و همه اساتید،دانشجویان،دستندرکاران و مسئولین تفکرشان بسیجی است و بسیج امروز نسخه شفا بخش مشکلات کشور است که باید به آن توجه شود.

این دانشجوی برتر بسیجی طرح ولایت توجه به بیانات امام خامنه ای و علامه مصباح در طرح را بسیار راهگشای دانست و افزود: اثر گذاری و ایجاد انگیزه دو مولفه مهم است که این بزرگواران در دانشجویان طرح ولایت ایجاد می کنند و این موضوع قابل توجهی است.

وی با تاکید بر اینکه توجه به ولایت مداری همیشه در طول عمر انقلاب اسلامی راهگشا بوده بیان داشت: هرکجا که به ولایت اعتماد کردیم و در جهت فرمایشات ولی رفتیم پیشرفت و سعادت نصیبمان شد و هرکجا که بی توجهی داشتیم و به دشمنان چشم دوختیم عقب ماندیم و این طرح ولایت درس عبرتی بزرگ برای همگان است.

این فعال دانشجویی با اشاره به هجمه های گسترده علیه طرح ولایت عنوان کرد: دشمنان داخلی و خارجی از تاثیرگذاری و اهمیت طرح ولایت آگاه هستند و اثربخشی آن را در فضای کشور و خصوصا دانشگاه ها را لمس کرده اند و این مهمترین دلیل دشمنی آنها با طرح ولایت است.

وی پرداختن به کرسی های آزاد اندیشی و مباحثات دانشجویی را از مهمترین مزیت های طرح ولایت دانست و افزود: کرسی های آزاد اندیشی امروز یک ضرورت برای نسل جوان است چراکه جوان به راحتی می تواند در آماج حملات روانی دشمن خود و حتی اطرافیان را نجات دهد.

دانشجوی فعال بسیجی در پایان خاطر نشان کرد: نیاز است که همه مسئولین و دانشگاه ها از طرح ولایت بیشتر حمایت کنند و به جایگاه علمی دانشجویانی که در طرح شرکت کرده اند توجه بیشتری داشته باشند و از آنها در سایر موقعیت ها استفاده کنند.

 

ارسال نظرات