فرمانده انتظامي لرستان گفت: احترام به حقوق شهروندان و رعايت شان مردم بايد سرلوحه كار نيروي انتظامي باشد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۱۱
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان، سردار حاجی‌محمد مهدیان‌نسب در جلسه با قسمت‌های ستادی فرماندهی انتظامی دورود با بیان نقش کلیدی پلیس در تامین نظم و امنیت که فلسفه وجودی نیروی انتظامی است، خدمت به مردم در نظام مقدس جمهوری اسلامی را برای نیروی انتظامی ،افتخار بزرگی دانست و گفت: احترام به حقوق شهروندان و رعایت شان مردم باید سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد.

وی افزود: جایگاه نیروی انتظامی در عرصه تامین نظم و امنیت کشور ،هم دوش با سایر نیروهای مسلح در سطوح امنیت اجتماعی، اخلاقی بسیار برجسته و موثر است و نیروهای انتظامی حق دخالت و یا وارد شدن به جناح‌های سیاسی را ندارند و با توجه به نزدیک شدن زمان انتخابات مجلس شورای اسلامی پرسنل به هیچ وجه در جناح‌بندی‌ها شرکت ننمایند و در انتخابات له و یا علیه کسی نباشند.

فرمانده انتظامی لرستان از افتخارات ناجا و همه نیروهای مسلح را ،خدمت تحت زعامت مقام مغظم رهبری "مد ظله العالی "عنوان کرد و اذعان داشت : احترام به حقوق شهروندان و رعایت شان مردم باید همیشه سرلوحه کار،کارکنان نیروی انتظامی باشد.

مهدیان‌نسب با بیان اینکه بدون شک ،تحقق امنیت مطلوب در زندگی می‌تواند بخش عمده‌ای از سلامت و پیشرفت بشر را در ابعاد مختلف تضمین نماید، ادامه داد: امنیت نعمت بزرگی بوده و کشوری که بخواهد به ترقی و بالندگی برسد لازمه آن داشتن این موهبت در جامعه است.

این مقام ارشد انتظامی لرستان رعایت اخلاق و عدالت محوری را موجب کاهش جرائم و افزایش انگیزه خدمتی پلیس عنوان کرد و گفت: رفتار شایسته ماموران انتظامی ،اعتماد مردم به پلیس را افزایش می‌دهد و اقتدار پلیس در سایه تعالی رفتار کارکنان ،تحقق پیدا می‌کند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات