خبرهای داغ:
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: آمریکا و متحدانش باید بدانند که فشار، محاصره و تحریم راه مواجهه با ملت ایران نیست و این رویکرد ایران اسلامی را مستحکم‌تر و قوی‌تر خواهد کرد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۲۴
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۰۶

سرلشکر سلامی روز پنجشنبه در گردهمایی جهادگران حاضر در سیل خوزستان در سرای امام خامنه ای مجتمع فجر سپاه اهواز اظهار داشت: خوزستان همواره کانون همدلی، درخشش و ایمان مردم و میدان آزمون سخت ملت است.

وی افزود: خوزستان در دوران دفاع مقدس خالق صحنه های ارزشمندی از ایثار و مقاومت مردم بود که با رشادت های خود خاک مقدس کشور را از دست بیگانگان پس گرفتند تا عزت مومنان حفظ شود.

فرمانده کل سپاه پاسداران ادامه داد: خوزستان سرزمینی عادی نیست و در تاریخ متراکم است و جغرافیایی دارد که روی آن تاریخ ایران شکل گرفته است.

وی بیان کرد: در دوران دفاع مقدس تمامی هنرنمایی ها ، فداکاری، ایثار، شجاعت و رشادت در این سرزمین نمود پیدا کرده است.

سرلشکر سلامی تصریح کرد : خوزستان در حوادث بزرگی نظیر سیل نیز کانون مهر، عاطفه و احساس عمیق مردم شد و همه اقشار مختلف برای کمک به مردم آسیب دیده حضور پیدا کردند و دست به دست هم مانند دوران دفاع مقدس با سیل جنگیدند.

او بیان کرد : بازهم عنایت های خداوند به برکت های هدایت های رهبر معظم انقلاب باعث شد تمامی ملت بسیج شوند و در کنار نیروهای مسلح و بسیج و شرایط سخت را هموار کردند.

فرمانده کل سپاه پاسداران با بیان این که جوانان فداکار تاریخ و شخصیت یک کشور را می سازند ،گفت: کشور ما شرایط سختی را تجربه کرده و با دشمنان بزرگی دست و پنجه نرم می‌کند و هنوز نیز در نبردی جهانی است .

وی تصریح کرد : سرزمین ما با تمامی ناهنجاری ها، چالش ها و مخاطرات بازهم مقابل دشمن ایستادگی کرده و اگر دشمنان خارجی بخواهند عزت ما را لکه دار کنند فرزندان این سرزمین او را از آسمان به زمین خواهند کشید .

سرلشکر سلامی گفت: اگر هم کفتار پیر استعمار که سهم بزرگی در عقب نگه داشت ثروت های مادی و معنوی ملت در تاریخ یکصد ساله داشته، بخواهد در مقابل این ملت عرض اندام کند فرزندان این ملت در دریا کشتی او را از دل چهار ناو آمریکایی و انگلیسی بیرون می کشند و آن را به ساحل آورده و توشه انباشته شده استکبار را در هم می شکنند.

وی گفت: اینجا سرزمین جوانان بلند قامتی است که اجازه نمی دهند که از فرمان رهبر معظم انقلاب بیش از ۴۸ ساعت بگذرد و زمین ، دریا و هوا را بر دشمن خراب می کنند.

فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: روی زمین با فقر می‌جنگیم و با هم متحد می شویم و اجازه نمی دهیم گردو غبار محرومیت بر چهره خانه ای در ایران بنشیند.

وی گفت: جهاد می کنیم برای ساختن ایرانی که امروز تحت حاکمیت اسلامی است و حکومت اسلامی را مقتدر و شکست ناپذیر معرفی می کنیم .

سرلشکر سلامی بیان کرد : اکنون در صحنه جنگ نظامی بودن آسان تر است چرا که انسان دشمن خود را احساس می کنید اما جهاد برای ساختن امر مهمی است و صبر و طاقت فراوانی می خواهد .

فرمانده کل سپاه اظهار داشت : امروز خودمان تصمیم گیرنده هستیم و هیچ قدرتی نمی تواند برای ما تصمیم گیری کند ؛ باید اراده ملت ایران را بااحترام به رسمیت بشناسند و هیچکس نمی تواند تفکرات خود را به ایران تحمیل کند .

وی ادامه داد : هیچ تدبیری، تحمیلی و تاثیری را از هیچ بیگانه ای نمی پذیریم و با اندیشه های بیگانه می جنگیم.

سرلشکر سلامی گفت: ما راه استقلال ، عزت، پیشرفت، امنیت، رفاه و سربلندی را آموخته ایم و امروز آزاد و مستقلیم.

وی گفت: امروز دشمن عقب نشینی کرده و این همان دشمنی است که می‌گفت اجازه نمی دهیم قطره ای نفت از ایران صادر شود اما در این زمینه ناکام ماندند .

وی بیان کرد : تا زمانی که خواسته های مشروع ایران به رسمیت شناخته نشود ، دشمن باید عقب نشینی خود را ادامه دهد چرا که ایران صادقانه در جهان حکومت می کند و ظلم نمی کند و می پذیرد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها