خبرهای داغ:
خانواده باغیرت خوزستانی که در جریان وقوع سیل فروردین ماه امسال در حمیدیه، برای ساخت سیل بند اجازه دادند خانه آنها توسط نیروهای امدادی تخریب شد، امروز خانه نوساز خود را تحویل گرفتند.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۲۹
|
۰۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۱۰

به گزارش خبرنگار بسیج، در جریان سیل فروردین‌ماه امسال خوزستان، مردم این استان از خود گذشتی و غیرت بی‌شماری در مواجه به سیلاب ویرانگر و کمک به همشهریان از خود نشان دادند.

یکی از این غیرتمندی‌ها مربوط به خانواده‌ای در شهرستان حمیدیه است که حاضر شدند به‌منظور ساخت سیل بند و نجات اهالی منطقه از سیل، منزل خود را به‌طور کامل تخریب کنند و آن را در اختیار نیروهای امدادی قرار دهند.

سردار حسین سلامی که هنگام وقوع سیل در خوزستان حضور داشت، به این خانواده باغیرت وعده دارد که سپاه خانه آنها را از نو می‌سازند و در اختیارشان قرار می‌دهند تا پاسخی به این ازخودگذشتگی این خانواده اهل منطقه شبیشه شهرستان حمیدیه باشد.

 

امروز قول سردار سلامی محقق شد و خانه جدید این خانواده با حضور خودش تحویل آنها شد.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز هنگام تحویل این خانه به این خانواده در سخنان کوتاهی اظهار کرد: وقتی سیل داشت حمیدیه را می‌گرفت، به اتفاق سردار شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی عصر استان خوزستان به اینجا آمدیم؛ دیدیم که سر و صدایی برپاست و پیگیری کردیم دیدم برای ایجاد سیل بند نیاز هست منزل یکی از شهروندان به نام آقای طرفی تخریب شود و این شهروند اجازه نمی‌داد.

سردار حسین سلامی افزود: خدمت آقای طرفی گفتم من برای ساختن خانه جدید برای شما ضمانت می‌دهم و با شنیدن این حرف اجازه داد منزلش تخریب شود. این شهروند از منزلش گذشت کرد تا مردم زیر آب نروند و از آن می‌توان به عنوان یک قهرمان یاد کرد.

وی تاکید کرد: ما به تعهد خود عمل کردیم و این اولین خانه‌ای است که در استان خوزستان پس از سیل ساخته شد و آن را تجهیز خواهیم کرد تا به اتفاق خانواده در آن ساکن شوند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها