خبرهای داغ:
امام جمعه بسطام با بیان اینکه برجام سبب اتحاد ملی شد گفت: تنها منفعت برجام این بود که امید همه از غرب قطع و مصروف به داخل کشور شده است.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۵۶
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۷
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین سیدعلی رضوی نسب در یادواره ۸۳ شهید شهر بسطام در صحن امامزاده محمد این شهر در سخنانی با بیان اینکه شهید شاهد و گواه بر اعمال ماست بر توجه به حرکت در مسیر شهدا تاکید کرد و افزود: شهدا بر اعمال ما نظارت دارند پس مراقب باشیم که از مسیر روشن آن‌ها جدا نشویم.
وی با اشاره به توجه به داخل و ناامیدی از خارج گفت: در دیدار اخیر ائمه جمعه کشور با رهبر معظم انقلاب و برخی از مسؤولین کشور این موضوع مشخص شد که نگاه‌ها دیگر به خارج نیست و چرخ به داخل است و این موضوعی است که رهبر سالهاست بر آن تاکید و تکیه دارند.
امام جمعه بسطام با بیان اینکه تنها فایده برجام قطع نکته به خارج بود گفت: امروز برجام این منفعت را برای ما داشت که نگاه‌ها دیگر به خارج از کشور نیست و مصروف به داخل شده است و امیدواریم در آینده خبر‌های خوبی را در باب اقتصاد بشنویم.
وی با اشاره به معضل بدحجابی در جامعه افزود: دولت و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجلس و شورای امنیت ملی در باب موضوع حجاب و عفاف نگاه واحدی دارند و همه بر مقابله با پدیده بدحجابی و بی حجابی مصمم هستند و مردم نیز از این موضوع حمایت قاطعانه دارند.
رضوی نسب با اشاره به اقتدار نیرو‌های مسلح در برابر دشمنان به توقیف کشتی انگلیسی در تنگه هرمز اشاره کرد و گفت: سه روز بعد از سخنان رهبر انقلاب که نیرو‌های مومن انقلابی جواب این دزدی دریایی را خواهند داد کشتی انگلیسی توقیف شد و این اقتدار نیرو‌های مسلح و سپاه ما را می‌رساند که مردم از این نیرو‌ها حمایت می‌کند.
وی با تاکید بر وحدت و انسجام ملی برای پیشبرد اهداف نظام اسلامی گفت: باید تلاش کنیم تا منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در جامعه جاری و ساری باشد همانطور که شهدا اینکار را عملی انجام دادند و نگذاشتند حرف امام راحل برای لحظه‌ای بر زمین بماند و جنگ هشت ساله را پیروزمندانه با دستان خالی به پایان بردند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها