خبرهای داغ:
در آستانه سالگرد عملیات مرصاد،
در آستانه سالگرد عملیات مرصاد، سی امین یادواره شهدای شهر بسطام با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولین شهرستان شاهرود در صحن امامزاده محمد این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۵۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، در آستانه سالگرد عملیات مرصاد، سی امین یادواره شهدای شهر بسطام با حضور اقشار مختلف مردم و مسؤولین شهرستان شاهرود در صحن امامزاده محمد این شهر برگزار شد.
در این مراسم معنوی که همراه با نماز مغرب و عشا برگزار شد، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود، امام جمعه شهر بسطام، بخشدار بسطام و برخی مسؤولین شهرستان و خانواده معظم شهدا و ایثارگران حضور داشتند، آیات کلام الله مجید توسط یکی از قاریان نوجوان این شهر تلاوت و گروه سرود بسیج به اجرای سرود در وصف شهدا پرداختند و ذاکر اهل بیت مهدی جلالی اشعاری را در وصف شهدا و بیانات رهبر انقلاب در خصوص گام دوم انقلاب و برجام قرائت کرد.
این مراسم به همت ستاد یادواره شهدای شهر بسطام و پایگاه های بسیج کربلا، شهدا و حکیمه و حوزه های بسیج مساجد و محلات کربلا و جامعه زنان ریحانه الرسول و به یاد ۷۸ شهید و ۵ شهید گمنام این شهر از جمله شهیدان حسن کاملی، حسن رضایی، سیدحمید هاشمی، میرآخوری، غیاث الدین، قتولی، حلاجان، رضوانی و حسینیان برگزار شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها