خبرهای داغ:
معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان شاهرود با بیان اینکه اخلاق در جامعه و بویژه فضای مجازی دچار آسیب شده است گفت: مقاومت و اخلاص عامل مقاومت در برابر فشارهای دشمنان است.
کد خبر: ۹۱۵۹۴۷۷
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمدکرم محمدی در نشست ستاد سازمان دهی امور جوانان شهرستان شاهرود با حضور مسئولان و نمایندگان دستگاه‌های اجرایی شهرستان در سالن جلسات فرمانداری در سخنانی با بیان اینکه در زمان حاضر در دو موج هجمه قرار داریم اظهار کرد: هجمه اول مسائل اقتصادی و معیشتی مردم است که همه دنیا به ما فشار می‌آوردند تا مقاومت جامعه ما را بشکنند.
وی افزود: اگر تاریخ دنیا را نگاه کنیم، همه جنبش‌ها و حتی انقلاب‌ها مخالفانی داشته اند که مربوط به یک بازه زمانی بودند، اما ما چهل سال است که مورد هجمه و فشار هستیم و سوال اینجاست که آیا زور ما زیاد است و دشمن ضعیف است؟ پاسخ این است که عامل مقاومت و اخلاص مردمی است که سبب پایداری ما شده است.
فرماندار شاهرود با اشاره به موج دوم هجمه بر علیه کشور ما به سخنان رهبر انقلاب و امام راحل اشاره کرد و گفت: مسائل فرهنگی که ابتذال فرهنگی و شبیخون فرهنگی از آن یاد می‌شود که تقریبا سیر صعودی داشته، با توجه به اینکه در همه دولت‌ها نیز به این امر توجه و دستگاه‌های مختلف نیز تلاش خود را کرده اند.
وی با بیان اینکه دنیا به ما فشار می‌آورد و ما ایستاده ایم افزود:، اما آنچه ما را آزار می‌دهد آسیب نسل جوان است، امروز با توجه به اینکه نسل جوان ما از نسل جوان اول انقلاب پای کار‌تر هستند، اما آسیب دیده ایم و هنوز البته به بحران نرسیده است، اما خطر ایجاد شده است و آنچه آسیب دیده اخلاق است.
معاون استاندار خاطر نشان کرد: اخلاقی که هر جامعه‌ای باید برخوردار باشد و ما بیشتر، اما اخلاق در فضای مجازی مور هجمه قرار گرفته است و ترویج دروغ و تهمت و عدم اعتماد و فاصله بین مردم و از بین بردن امید در این فضا با حضور عده‌ای فضا اشغال شده است که اخلاق جامعه را دچار مشکل کرده است.
وی تصریح کرد: اگر سیاست و فرهنگ ما منطبق با واقعیت باید ماندگار است و، اما اگر اینگونه نباشد آسیب می‌رساند.
محمدی با تاکید بر اینکه در شهرستان کار‌های خوبی در حوزه فرهنگ و اخلاق انجام شده است افزود:، اما در فضای مجازی جای کار داریم و نگران کننده است و باید راهکار‌های اساتید حوزه و دانشگاه در این راستا مورد توجه قرار گیرد.
وی با اشاره به مشکلات مردم شهرستان در بحث معیشتی گفت: به مردم سخت نگیریم و ادارات متولی در راستای اشتغال سخت گیری نکنند و کمک نمایند و در ارتباط با ارباب رجوع تلاش کنیم راه را نشان دهیم و راهگشا برای مردم باشیم.
فرماندار شاهرود با اشاره به اینکه حداقل ۱۰ سال وضعیت آب شهرستان شاهرود نامطلوب است گفت: در این ۱۰ سال یک منبع پایدار نداشته ایم که استفاده نماییم و باید علما و بزرگان و کسانی سخنان سندیت دارد در این زمینه آگاهسازی کنند.
وی با بیان اینکه در این مدت کوتاه منابعی را شناسایی کرده ایم که بتوانیم استفاده کنیم و ادارات ما هم باید صرفه جویی در انرژی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا مردم نیز رعایت کنند و همه به هم کمک کنیم.
محمدی با تاکید بر اینکه منابعی که در خصوص آب در اطراف شهر شناسایی کرده ایم بیشتر از منابع آب قطری است افزود: تلاش داریم که در کوتاه مدت (موقت) و بلند مدت (دائمی) بتوانیم مشکل آب شاهرود را حل نماییم.
وی با اشاره به موضوع ترافیک شهری و مخاطرات آن نیز گفت: امیدواریم با فرهنگ سازی و آموزش و پیشگیری و اصلاح هندسی نقاط مختلف شاهد کاهش تصادفات در شهر باشیم.
در این مراسم از دستگاه‌های اجرایی برتر سال ۱۳۹۷ در موضوع اوقات فراغت شهرستان تجلیل شد.
همچنین از تیم نظرات و ارزیابی سال ۱۳۹۷ اوقات فراغت شهرستان نیز تجلیل شد که در این میان از سرهنگ پاسدار محمدعلی سعدی مسئول سابق تربیت بدنی سپاه ناحیه و فرمانده حوزه بسیج ادارات الحدید شاهرود نیز تقدیر به عمل آمد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها