امام جمعه شهرستان کوهدشت با اشاره به کم بودن بودجه اختصاص داده شده به شهرستان ، بودجه مورد نیاز شهرستان را حداقل 25 میلیارد تومان اعلام کرد و خطاب به استاندار لرستان گفت : انتظار میرود این مبلغ برای شهرستان کوهدشت تخصیص بیابد
کد خبر: ۹۱۵۹۵۲۳
|
۰۴ مرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از لرستان ، حجت الاسلام طهماسبی امام جمعه شهرستان کوهدشت در خطبه های نماز جمعه این هفته شهرستان اظهار داشت : بودجه مورد نیاز شهرستان کوهدشت جهت جبران خسارات حاصل از سیل اخیر حداقل 25 میلیارد تومان است .

 

وی در ادامه با اشاره به سورة مبارکه الجمعه بیان داشت : با توجه به معنای آیه نهم این سوره ، هنگامی که صدای اذان سر داده میشود مردم باید کسب و کار خود را رها کرده و برای خواندن نماز جمعه به طرف مسجد حرکت کنند .

 

وی در ادامه به راس بودن نماز جمعه در تمام امور اشاره کرد و به بیان مهمترین اثرات نماز جمعه از دیدگاه مقام معظم رهبری پرداخت .

 

نماینده ولی فقیه شهرستان در ادامه با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری ، به مردمی بودن امام جمعه اشاره کرد و گفت : سنگر نماز جمعه را به خاطر اختلافات شخصی رها نکنید .

 

حجت السلام طهماسبی در پایان خطبه اول عاقل ، فهمیده ، مردم دار ، نترس و متواضع بودن را از ویژگی های ائمه جمعه دانستند .

 

امام جمعه شهرستان در خطبه ی دوم بنا به فرمایشات مقام معظم رهبری نماز جمعه را تامین کننده ی نیاز جامعه دانستند و گفت : یکی از نیاز های ضروری ، تقوا عینی است.

 

طهماسبی با بیان این که یکی از دستاورد های انقلاب اسلامی نماز جمعه است ، خود نماز جمعه را دارای چهل دستاورد خواند و گفت : این چهل دستاورد شامل مباحث سیاسی ، اجتماعی ، امنیتی ، دفاعی ، اخلاقی ، دینی ، اقتصادی و فرهنگی جامعه میشود

 

وی با اشاره به کم بودن بودجه اختصاص داده شده به شهرستان ، بودجه مورد نیاز شهرستان را حداقل 25 میلیارد تومان اعلام کرد و خطاب به استاندار لرستان گفت : انتظار میرود این مبلغ برای شهرستان کوهدشت تخصیص بیابد

 

حجت السلام طهماسبی در پایان از سپاه پاسداران ، نیروی انتظامی ، آموزش و پرورش شهرستان وهمچنین ستاد برگزاری نماز جمعه شهرستان تشکر کرد . 

 

گفتنی است در پایان مراسم توسط جمعی از مسئولین شهرستان از برخی از اعضای ستاد نماز جمعه کوهدشت و همچنین امام جمعه محترم شهرستان حجت الاسلام طهماسبی تقدیر به عمل امد .

 

/انتهای پیام

ارسال نظرات