دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز گفت: در جامعه روحانیت به دنبال قاعده‌مند کردن فعالیت‌ها و ائتلاف جریان ارزشی هستیم.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۵۸
|
۰۵ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، ششمین نشست هم اندیشی جامعه روحانیت مبارز با احزاب و تشکل‌های ارزشی و انقلابی در محل دفتر مرکزی جامعه روحانیت برگزار شد.

بیشتر بخوانید

نشست‌های هم اندیشی و همفکری جامعه روحانیت با احزاب که از چند ماه پیش و به درخواست احزاب و تشکلهای انقلابی و ولایی آغاز شده در پی رسیدن به وفاق حداکثری نیروهای ارزشی و انقلابی از حیث کمی و کیفی است.

در ابتدای این نشست، آیت الله محسن مجتهد شبستری عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت، با تبیین اهمیت وحدت کلمه و فشردگی صفوف و وفاق در میان نیروهای انقلاب گفت: دشمنان همواره در تلاش بوده‌اند تا مردم و امت را از حول نقطه مرکزی انقلاب یعنی ولایت فقیه متفرق سازند بنابراین ضرورت وحدت و وفاق حول کانون مرکزی نظام اسلامی بیش از هر زمان‌دیگری احساس می‌شود.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت افزود: ما انتظار داریم که نیروهای انقلابی و ارزشی زمینه امیدبخشی به جامعه را دنبال کنند و در عرصه رقابت انتخابات مجلس شورای اسلامی ورودی هوشمندانه داشته باشند و از حرکتهای تفرقه افکن و گریز از مرکز تبری بجویند.

در ادامه حجت الاسلام محمد حسین موسی‌پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت و مسئول کمیته تشکیلات جامعه روحانیت با مروری بر مصوبات جلسات گذشته مبنی بر تشکیل کمیته دعوت برای فراخوان و دعوت حداکثری از همه گروهها و تشکلهای انقلابی و ولایی، افزود: تلاش جامعه روحانیت مبارز برای انتخابات پیش رو انسجام بخشی، هماهنگی و هم افزایی حداکثری ظرفیت جریان انقلابی و ارزشی است؛ البته در کنار این موضوع، تمرکز ما بر قوام بخشی به ساختار جدید و تقویت تشکیلات جامعه روحانیت است.

وی افزود: ما برای حضور همه اضلاع و مجموعه‌های جریان ارزشی و انقلابی دغدغه خاطر داریم و برگزاری نشست‌های هم اندیشی و زمینه‌سازی برای دستیابی به وفاق و وحدت حداکثری در همین راستاست و در صورتی که اقدامات گروههای مختلف جریان ارزشی به وفاق و وحدت بینجامد از حمایت جامعه روحانیت برخوردار خواهد بود.

در ادامه این نشست حجت الاسلام مصطفی پورمحمدی، دبیر عالی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه امیدواریم گفت‌وگوها میان نیروها و تشکلهای ولایی و ارزشی موجب خیر و مصلحت جمعی باشد افزود: ما در جامعه روحانیت به دنبال قاعده‌مند کردن فعالیت‌ها و ائتلاف جریان ارزشی هستیم و این نشست‌ها را مدار همگرایی نیروهای انقلابی می‌دانیم.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت افزود: تلاش ما برای پی‌ریزی یک روند معتبر برای تحقق وفاق حداکثری است و می‌خواهیم ساختار و فعالیت جریان ارزشی و ولایی در انتخابات مجلس قاعده‌مند و هدفمند باشد.

در پایان نشست، حاضرین و مدعوین و دبیران احزاب و تشکلهای ولایی به بیان دیدگاهها و نظرات خود در خصوص چگونگی مشارکت در انتخابات مجلس، راهکارهای هم‌افزایی و همگرایی نیروهای ارزشی، تحلیل شرایط داخلی و بین المللی، ایجاد ساختار منطقی فراگیر و محوریت جامعه روحانیت، ضرورتهای حضور حداکثری و برنامه ریزی دقیق با هدایت و راهبری روحانیت تاکید کردند.

ارسال نظرات