بمناسبت چهلمین سالگرد برپایی نماز جمعه تیم های سلامت بسیج جامعه پزشکی استان سیستان و بلوچستان به نمازگذاران ارائه خدمت کردند.
کد خبر: ۹۱۵۹۵۹۲
|
۰۷ مرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۴

فاطمه کمیلی، مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت: به مناسبت گرامیداشت چهلیمن سالگرد برپایی نماز جمعه تیم های سلامت کانون های بسیج جامعه پزشکی در شهرستانهای استان با استقرار در میعادگاههای نماز جمعه به نمازگزاران و آحاد مردم خدمات سلامت ایفا کردند.
 
وی افزود: در همین راستا تعداد 68 نفر از خواهران توسط تیم مستقر در مصلای نماز جمعه شهرستان خاش از خدمات فشارخون و ۵۴ نفر سنجش قند خون بهره مند شدند.

کمیلی با اشاره به این مطلب که  تعداد 368 نفر از نمازگذاران برادران توسط تیم مستقر در مصلای نماز جمعه شهرستان خاش
 فشارخون و قند خون خود را کنترل کرده اند، افزود: کانون بسیج جامعه پزشکی شهرستان زهک،  علاوه بر انجام تست فشار خون، تست قند و پخش پمفلت آموزشی به نمازگزاران خدمات ویزیت رایگان را نیز به بیماران ارائه کرده است.
 
مسئول بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان بیان کرد: همچنین به همین منظور در شهرستان چابهار نیز تعداد 245 نفر از خدمات  زنان، اطفال، ارولوژی، پزشک عمومی بهره مند شده اند، که از این تعداد 55 نفر در بخش زنان ، 60 نفر در بخش اطفال،  30 نفر در بخش ارولوژی و 100 نفر در بخش پزشک عمومیبه صورت رایگان ویزیت شده اند.
ارسال نظرات